Winter's POV
Χριστέ μου βαρέθηκα να ξυπνάω. Κοιτάζω γύρω μου. Το ίδιο αναθεματισμένο βαρετό δωμάτιο. Γιέυυυυ!
Η πόρτα ανοίγει και η μητέρα μου με τον γιατρό μπαίνουν μέσα. Να σημειωθεί ότι δεν χτύπησαν. Πάλι καλά, αλλιώς θα τσαντιζόμουν και θα είχαμε πάλι δράματα.
Η μητέρα μου σπεύδει να με αγκαλιάσει. Με σφίγγει στα μπράτσα της. Μετά από λίγο απομακρύνεται με δάκρυα στα μάτια.
"Μαμά μην κλαίς. Ζω. Μια απλή κρίση πανικού ήταν." Χαϊδεύω το μάγουλο της σκουπίζοντας ταυτόχρονα και τα δάκρυα που είχαν κυλήσει από τα μελί της μάτια.
Έπιασε το χέρι μου ανάμεσα στις παλάμες της και με κοίταξε με στοργή. Της χαμογελάω. Μου χαμογελάει κι αυτή αλλά λυπημένα.
Μέσα μπαίνουν ο - αχ - Tony και η Mare. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι η ακατονόμαστη! Έκανε που έκανε την ζημιά της ήρθε τώρα να με δει. Τι να κάνουμε όμως που το αγαπώ το χαζό μου;
Στέκονται στην πόρτα. Η Mare έχει ένα επιφυλακτικό βλέμμα στα μάτια της, ενώ ο Tony απλά δεν χωρούσε να περάσει την πόρτα.
"Ντόντ γουόρυ. Δεν θα σε σκοτώσω ακόμα. Μετά στο σχολείο δε θα έχω φίλους και σε ποιόν θα παραπονιέμαι εγώ όταν δεν έχει κρουασάν σοκολάτας στο κυλικείο;" της λέω νεύοντας της να μπει μέσα. Καλά ένας άλλος λόγος ήταν επειδή ο χοντρός πισινός της εμπόδιζε τον μέλλοντα χάουζμπαντ να μπει.
Αλλά δεν τα λέμε αυτά μπροστά στις κάμερες παιδιά.
Περπατά διστακτικά με αργά βήματα κοιτώντας κάτω σαν παιδάκι που έκανε ζημιά. Που στην τελική έκανε. Ο Tony την ακολουθεί κοιτάζοντας το πρόσωπό μου. Οκ αυτό είναι άβολο.
Κοιτάω γρήγορα αλλού και 'καταλάθος' ρίχνω τα μαλλιά μου μπροστά από το πρόσωπό μου για να κρύψω το κοκκίνισμα. Το βλέμμα μου κατευθύνεται προς το παράθυρο. Μικρές σταγόνες νερού πέφτουν στην γη.
Χαχ βρέχει. Πρέπει να είναι από τις τελευταίες βροχές της άνοιξης. Ουφ σε λίγες μέρες θα πάμε διακοπές με την φάμιλυ.
Όμως... αυτό είναι πολύ νερό για μικρή ανοιξιάτικη μπόρα.
Σμίγω τα φρύδια μου περίεργη για το τι χρονιά είναι. Ωχ όχι...
Μη μου πείτε. Ξύπνησα το 2069 και για να μπορέσω να μπλεχτώ με το πλήθος πρέπει να μάθω να χρησιμοποιώ την προηγμένη τεχνολογία που μόνο ο Tony ξέρει καλά. Όοοοοοοοοχιιιιιιιιιιιιιιι!
YOU ARE READING
SHIT
HumorS H I T Stars Hate Isolation Too Winter's POV "Φρικιό!" "Πήγαινε πίσω στον στάβλο σου φρικιό." "Πού πας έτσι φρικιό;" "Ποιά νομίζεις ότι είσαι φρικιό;" Φρικιό, φρικιό, φρικιό, φρικιό, φρικιό, φρικιό, φρικιό, φ...