"Gülderennn yeterr bıktımm!!"
Sabahtan beri bana kurt adamlarla ilgili filmler izletiyorduu!!!
" Ya hacer bak ama kurtadamlar gerçekten var neden inanmıyorsun ki ?? "
" Ya bu nasıl bir saçmalık onlar asla gerçek değil ve olamaz da zaten !!"
Gülderen gerçekten saçmalıyordu ya böyle birşey mümkün olabilir mi!?
İÇ SESİM: Hacer cim saç malanmaz taranır jajdjsns.
Ya bi sus ya bu durumda bile dalga geçebiliyorsun!!
İÇ SESİM: Dalga denizde olur güzelim jsjdjsj.
LAN Bİ SUS!!
İÇ SESİM: Gerizekalı bi gerçek dünyaya dön kız deminden beri sana önemli birşey anlatıyor. Bir dinle şunu.
SANANE LAN YALAK!!
" Demi Hacer?"
" Ha ne?"
"Off ama deminden beri sana bişey anlatıyorum burda!!"
"Ya dalmışım pardon."
İÇ SES: Nereye daldın canım denize mi? Yada havuza ?
Mal aynı espriyi ikinci yapışın oluyo sus bi lan kapa şu goca çeneni!!
-İyi sen beni dinleme zaten hep dal git.
"Yaa benim asfalt brocum bana trip mi atıyormuşş yerim senii şapşik. "
İÇ SES: Asfalt brocum da ne gerizekalı jzjxzjjd
Anlamaya çalışma anlayamazsınn.
-Off ya sana trip bile atamıyorum ki gel buraya asfalt brocum.
Biz birbirimize sımsıkı sarılırken telefonum çaldı arayan Belinay 'dı.Telefonu açtım.
"Alo?"
"Ablacığım nasılsınn??"
"İyiyim canım kardeşim sen nasılsın?"
"Bende iyiyim hep birlikte sinemaya gidecektik. Biz geldik buluşacağımız yere siz nerdesiniz?"
Ah olamaz işte bunu tamamen unutmuştumm..
"Off unutmuşumm bekleyin hemen hazırlanıp geliyoruz." diyip hemen telefonu kapattım.
"Gülderennn!!"
"Noldu?"
"Sinemaa!!"
"Off olamazz unutmuşuzz!!"
"Hadiii!!!"
Hemen üstümüzü değiştirdik ve hızlıca evden çıktık.
Saat ise 20:00 di.
Buluşma yerine vardığımızda bizimkiler ordaydı Belinay , Sude ve Hatice. Yanlız bir dakika Gökhan ve Serkan nerede? Tam bu soruyu onlara soracaktım ki...
direk hepsi üstümüze atladı. Hemde yolun ortasında..
"Çok güzel bir karşılama oldu. Teşekkürler herkes bizi lezbiyen sandı.." dedim ve bir kahkaha patlattık.
Biz öküz ve ayı karışımı bişey şeklinde gülerken merak ettiğim soruyu sordum
"Gökhan ve Serkan nerede?"
"Onların bugün işleri varmış gelemiceklermiş." dedi Hatice.
"Tamam da ne iş-
Koşun 5 dakka varr laa" dediğimde süpermen edasıyla uçtuk.
"Ohh be sonunda sinemaya gelebildik." dedim."Aynen be sonundaa" dedi Sude
"Hadi amaa hücum gişeye!!" dedi Hatçe .
Gişeden biletlerimizi alıp mısır aldık ( yani mısırsız asla olmazz! ) ve hızlıca sinema salonuna girip yerlerimize oturduk. Biz girdiğimiz anda film başladı.
Film tam 23:00 da bitmişti . Biz ise yolda film hakkında konuşarak yürüyorduk.
Otobüs durağına gelmiştik. Burda Sude , Hatice ve bugün Sude nin evinde kalacağı için kardeşim Belinay ile ayrılacaktık.
Onlar otobüse bindikten sonra bizde Gülderen ile bizim eve doğru yürümeye başladık.
Gülderen yine saçma olan kurtadam konusunu açmıştı aman bugün dolunay varmış , alfaymış, betaymış , omegaymış trilay trilom ...
"Off gülderen şu saçma sapan konuyu kapatır mısın artık? Ya sana inanamıyorum nasıl inanıyosun böyle şeylere ??"
Demiştim ki...
Biz bu saçma olayı konuşurken evimizden uzaklaşıp ıssız bir ara sokağa girmişiz!!!
Of ya tam malız gerçekten. Koskoca evi nasıl göremiyoruz!!
"Off olamazzz ya Hacer nerdeyiz ne ara buraya geldik bizz!!"
"Gülderen tam şuan geceyarısı bence bize birşey olmadan gidelim!"
demiştim fakat Gülderen gözünü bir noktaya sabitlemiş oraya bakıyordu. Anlamayan gözlerle ona baktım ve dedimki:
" G-gülderen noluyor iyi misin?"
Hala cevap vermeyince ellerimle omzunu sarstım anca o zaman bana korku dolu gözlerle bakıyordu.
"Hacer hemen gitmeliyiz buradan!!"
"Noluyor Gülderen?"
"Koşş!!!"
Hiçbirşey anlamamıştım ama Gülderen'in dediğini yapıp koşmaya başladım.
Tam o ara sokaktan çıkıyordukki önümüze ne olduğunu anlayamadığım bir varlık çıktı ve bize korkunç bi şekilde bakıp hırlıyordu. Ne olduğunu anlayamamıştım. şuan korkudan ölmek üzereydim !!!
" H-HACER BU-U BİRR KURTT ADAMM!"
Gülderen'in bu dediğine bi anlam verememiştim çünkü bu zamana kadar onlara inanmıyordum. Ve yani ne yapacağımi bilememiştim şuan ne yerimden kıpırdayabiliyor ne konuşabiliyordum.
Ve şuanda o kurtadam bize doğru koşuyordu!!
Gülderen'in "kaç" demesiyle koşmaya başladım fakat unuttuğumuz birşey vardı BURASI BİR ARA SOKAKTI! ve biz ara sokağın sonuna gelmiştik!
Sırtımız duvara yaslı acayip korkuyorduk fakat yapacak birşey kalmamıştı gözlerimiz kapalı ölümümüzü bekliyorduk..
Tam o sırada bir ses duydum sanki birkaç kurt adam kavga ediyordu. Gözlerimi açtığımda gördüklerime inanamadım! Neden mi? Çünkü bize saldırmaya çalışan kurt adam yerde kanlar içerisinde yatıyordu ! Bizi kim kurtardı diye bakmak için etrafta göz gezdirdiğimizde çatıda olan iki kurt adam ile göz göze geldik. Bize göz kırpıp uzaklaştılar.
BİR DAKİKA YA KURT ADAMLAR GERÇEK Mİ!?
*****
Evet ilk bölümümüz bitti. Sizce nasıldı ? Bu ilk hikayem o yüzden birkaç hata olmuş olabilir. Kusura bakmayın. Sizi seviyorumm❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT ADAMLAR MI !?
WerewolfKurt adamlar mı ?? Hahahah onlar gerçek değil ki!! İşte sadece böyle bir cümleyle başladı herşey... Kurt adamlara inanmayan Hacer onlarla karşılaşınca napacak? Ya O gizemlerini koruyan kurt adamlar kim!?