Offf!! Bugün o lanet olasiyla evleneceğim gündü. Beni sevdiklerimle tehtid etmeseydi ben ona yapcağımı biliyordum. Her neyse şuanki durumum ise birkaç kadın beni hazıylıyordu. Bu hazırlama yaklaşık 4 saat sürdü. Ve suan oturmaktayım. Bana nasıl bu kadar sakinsin diyebilirsiniz. Evet aslında ben bile kendime inanamıyorum şuan ama içimden bir ses asla onunla evlenmeyeceğime dair bana umut veriyor. Ayrıca tüm sevdiklerim şuanda onun elinde olsa bile Scott dışarda biyerlerdeydi. O adama güvenmiyordum. Scott beni bırakıp gitmezdi.
Aslında hala aklımda soru işaretleti vardı. Ha bu arada size o pisliğin adini söylemedim adı " Berk"
Merak ettiğim konu ise şu yani bu kadar zamandan sonra neden ve ne için geldi?
Evet hala kafanızda soru işaretleri var biliyorum. Bu yüzden şimdi size geçmişe gidip hepsini anlatacağim:
******
---3 YIL ÖNCE--Liseye daha bugün başlamıştım. Şuanda burdaki hiçkimseyi tanımıyorum. Kendimi çok kötü hissediyorum çünkü yanlız kaldım.
Bu tam bir hafta boyunca böyle geçmişti. Sonra ise okulumuza en sevdiğim dostlarimdan biri olan Gülderen kaydını yaptırmıştı. Şuanda gerçekten çok mutluydumm bir dostum vardi yanimdaa. Aslinda onun ilk gelişi herseyi mahvedip rezil olmuştum. Nedenmi çünkü müdür onu getirdiğinde asfalt broo diye bağırıp ona sarılmaya koşarken ayağım takılıp müdürün üstüne düşmüştüm gerçekten harika değilmii...
Herneyse işte bu süreç 2 ay boyunca devam etti artık yeni dostlarımda olmuştu :
Bana hep yanında olduğu hissi verip güvende hissettiren ve her konuda bana yardımcı olan Serkan.İlk başlarda hep kavga ettiğim ama sonrasından en iyi dostlarımdan olan Sude ee tabi nederler en büyük aşklat kavgayla başlar.
Ee grubumuzun şaklaban dostu var bide tabikide Gökhann.
Ha Tabikide Hatice yi unutmayacağim yoksa beni gebertir biraz abartılı kıskançtirdaa.
Ve en sevdiğim asfalt brocum ilk başimdan beri yanimdaki Gülderen..
Ya ben hepsini ayrı seviyorum ya biz işte böyle mökemmel bir grubuz..
İşte biz hep birlikte bir yılı geride bırakıp artik lise ikinci sınıfa geçecektik. Hepimiz çok heyecanla okula doğru ilerliyorduk.
Yeni sınıfımıza varmıştık. Eh tabiki yeni kişilerde vardı. Fakat ilk girdiğimden beri gözümü ondan ayrıamadığım birisi vardı. Ya böyle bir yakışılılık olurmuu...
Ögretmen onu tanıtınca ögrendimki adı Berk . Sanırım bu ilk görüşte aşk..
******
Geçmişi anlatmaya diğer böümde devam edicem❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT ADAMLAR MI !?
WerewolfKurt adamlar mı ?? Hahahah onlar gerçek değil ki!! İşte sadece böyle bir cümleyle başladı herşey... Kurt adamlara inanmayan Hacer onlarla karşılaşınca napacak? Ya O gizemlerini koruyan kurt adamlar kim!?