4.İŞTE BİZDE BUNU ÖĞRENİCEZ!

42 0 0
                                    

    Hepimiz afallamıştık. Gülderen ile ben birbirimize garip garip bakarken nedenini anlayamadığım bir biçimde Scott ve Derek acil gitmeleri gerektiğini söyleyip gittiler..

   Bizde zaten 10 dakika sonra kalkmıştık.

  Gülderen ile bizim eve gittiğimizde 2 hafta önce yaşananları bizim tayfaya da anlatmaya karar vermiştik. Onlara whatsapp grubumuzdan mesaj attım.

  GRUP ADI: BİZİM TAYFA

Ben: Gençler acil bizim eve gelin Gülderennile birlikte sizle konuşmamız gereken bir konu var.

Gök gardaş(Gökhan): Knk noldu?

Sudik(Sude): Ayn knk acil gelmemiz gereken ne oldu?

Ben: Ya soru sormayın gelin işte hele bi gelin anlatırım .

Yazdıktan sonra telefonu kapattım. 15 dakika sonra hepsi gelmişti. Koltuklarda oturuyorduk. Hepsi bizim yüzümüze " Anlatın lan artık meraktan öldük burda!!"

  Dercesine baktıklarında artık dayanamayıp söze girdim.

  " 2 hafta önce Sude , Belinay , Hatice ve biz sinemaya gitmiştik. Sinemadan geri dönerken otobüs durağında Sude , Belinay ve Hatice ile ayrıldık. Biz Gülderen ile yanlız başımıza gidiyorduk. Konuşmaya dalmış giderken aklımız başımıza gelince farkettik ki evimizden uzaklaşıp ıssız bir ara sokağa gelmişiz sonra is-"

  "Sonra ise uzaylılar bastıı!!" diyerek lafımı kesti Gökhan.

"Hee knk uzaylılar geldi hatta ufoya bindik ayda falan bi tavla attık, çay falan öyle."  dedikten sonra hepimiz bir kahkaha patlattık.

  "Neyse saatte tam geceyarısıydı. Bizde tam gidecekken önümüze kurt adam diye düşündüğümüz bir varlık çıktı. Kaçmaya başladık. Fakat burası bir ara sokaktı ve biz sonuna gelmiştik. Gözlerimiz kapalı beklerken bir anda bir ses geldi . Gözlerimizi açtığımızda kurt adam diye düşündüğümüz varlık kanlar içerisinde yatıyordu. Etrafa göz gezdirince çatıda iki kurt adam gördük. Bize göz kırpıp uzaklaştılar.."

  Hepsi ağzı açık bize bakıyordu. Bazılarıda birbirlerine şaşkınca bakıyorlardı. En sonunda Scott konuştu .

"Sizi kurtarmışlar. Eğer onlar kurtarmasaydı ölebilirdiniz. " Dedi.

" Knk Scott doğru söylüyor. Çok dikkatli olmalısınız. Aslında böyle şeylere inanmam ama sizden duyduğum için inandım" dedi Hatice.

" Peki siz onlar hakkında neler biliyorsunuz belki işimize yarayabilir." dedi Derek.

  Bunun üzerine Gülderen bize bildiği herşeyi anlatmaya başladı. Scott ve Derek bunları duyunca garip bir şekilde birbirlerine baktılar. Ve sonra ben söze girdim.

"Ee sizce ne olabilir?" dedim ve Scott konuştu.

" Gülderen'in de anlattıklarına göre bence sizi kurtaran kurtlar iyi taraftan bu yüzden sizi kurtarmış olabilirler. Fakat size saldıran kötü taraftandı. Her zaman o iyi kurtlarla karşılaşamayabiliriz bu yüzden dikkatli olmalıyız."

hepimiz Scott'un dediğine hak veriyorduk. Mantıklıydı. Fakat anlamadığım bir şey vardı.Bunuda sordum.

"İyi taraf ve kötü taraf nasıl yani amacı ne iki tarafında?"

  "İşte bunu hiçbirimiz bilmiyoruz. Bizde bunu öğrenicez!" dedi Derek.

PEKİ YA NASIL?

KURT ADAMLAR MI !? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin