3. DAĞ ASLANI MI!?

57 1 0
                                    

Bugün annem iş için şehir dışına çıkmıştı . Bizde hep birlikte bizim evdeydik. Gülderen , Sude , Hatice , Belinay , Gökhan , Serkan , ben ve bizim tayfaya yeni katılan Derek and Scott .

Dün akşam bizim tayfa bizim evde uyumuştuk . Sabah ilk kalkan ben olmuştum . Etrafa baktığımda hepimizin bi odada sıkıştığını gördüm. Derek , Scott , Serkan ve Gökhan koltukta birbirine sarılmış acayip değişik bir şekilde uyuyorlardı. Sude , Gülderen , Hatice , Ben ve Belinay tekli yatakta birimizin bacağı yukarda birimizin kafası aşağıda acayip komiktik. Jdhdsjjs.

Yani nasıl öyle uyumuştuk bende bilmiyorum..

Neyse ben kalkıp buzlu su getirdim ilk erkeklerin üstüne döktüm. Hepsi hortlak görmüş gibi bağırıp koltuktan fırladılar jdjdjsjd.

Kızlar ise öküz gibi uyuduğundan bu sesle uyanmadılar.. Bende onlarında üstüne buzlu su döktüm yataktan kafaüstü düşüp ters takla attılar jzjdhsjdj

Bende bu anı bir selfie yaptımm!!!

"Oh bee sonunda uyandınız uykucular öküz gibi uyuyordunuz jxhjzjd"

"Ya bu nasıl bir uyandırma şekli ya " dediler hepsi aynı anda.

"Sizede günaydın" dedim kahkalar atarak.

Hepsi bana ölümcül bakışlar atarken ölmemek için aşağıya indim. 10 dakika falan sonrada bizim tayfa indi.

Hep birlikte kahvaltıyı hazırladık ve masaya oturup yidik.

İÇ SES: Yidik ne gızım la jdjsns

Sanane la sus

Kahvaltıdan sonra Scott, Derek ve Gülderen dışındakiler gitti. Bizde evde durmayalım diyip bir cafeye geldik.

Havadan sudan konuşurken cafedeki televizyonda bir haber çıktı. Haberdeki kadın diyorduki

"Sayın izleyiciler yaklaşık 2 hafta önce şehrimizde bir cinayete rastlandı. Bu cinayette garip olan detay ise kurbanın vücudunda pençe ve ısırık izlerine karşılaşılmasıydı. Güvenlik kameralarında ise katil bir karaltı şeklinde çoğu kişi bunun bir dağ aslanı olduğunu iddida ediyor."

Bİ DAKİKA NE!?

Evet sizce bölüm nasıldı?

Cinayeti kim yapmış olabilir?

Bir dağ aslanı mı?

Yorumlarınızı bekliyorum.

Sizi seviyorum ❤❤

KURT ADAMLAR MI !? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin