Geçmişe kaldiği yerden 3 ay sonra devam...
Off evett bana doğru geliyorr. Ha bu arada son iki aydir Berk ile çıkıyoruzz. Ve ben onu çook seviyorumm. Şuan sanki iki ay değilde yillarca birbirimizleymiş gibiyiz. Ve şuanda diz çöktü Allah ım ölüyorum galibaa.
İç ses malı:
" yav kizim sen malmisin daha genceciksin "
"Sananneee"
"Hih küstüm"
"Yaw tamam gel buraya şapşik yerim seni"
"Ay canim bnimm "
La noluyo yine sacmaladim neyse oha o yüzük ne maşşallah
Berk:
"Biliyorum daha genciz ama yinede benimle evlenir misin?"
"Evett!!"
Ve beni havada döndürüp öptü yüzügümüde parmağima takti şuan gercekten cok mutluydumm.
DÜĞÜN GÜNÜ:
"Off çok guzel oldunn" bunu diyenler bizim tayfaydi.
Ha bide kizlar tabikide ayakkabimin altina adlarini yazmişlardi..
Ha bide sen daha on sekize gelmeden nasil evleniyorsun diyosunuz. Çünkü ben jdhdj ( danka bilic hareketi) tamam sustum.
Şuan damatim beni kapinin önünde bekliyordu. Son kez kendime baktım ve çıktım . Berk beni süzdü ve dediki.
"Çok güzelsinn karıcığım"
"Sizde cok yakışıklısınız kocacığım"
Ve birlikte içeri girdikm Herkes bizi alkışlarken ileride bir cocuk bana bakıp ağliyordu neden ağladığını anlamasamda önüme döndüm ve nikah masasına oturdum.
Nikah memuru:
"Siz sevgili Hacer hanım sevgili Berk beyi kocanız olarak kabul ediyor musunuz?"
"Evett"
Alkışlarr geldi her taraftan o sırada nikah memuru Berke dönüp:
"Peki ya siz Berk bey Hacer hanımı karınız olarak akbul ediyor musunuz?"
"Hayir"
Dedi ve alayla bana bakıp dediki:
"Bir gün tekrar geleceğim"
*******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT ADAMLAR MI !?
WerewolfKurt adamlar mı ?? Hahahah onlar gerçek değil ki!! İşte sadece böyle bir cümleyle başladı herşey... Kurt adamlara inanmayan Hacer onlarla karşılaşınca napacak? Ya O gizemlerini koruyan kurt adamlar kim!?