O gecenin üstünden bir hafta geçmişti. O gece hakkında hiç konuşmadık. Aslında Gülderen'e inanmamakla hata mı ettim bilemiyorum.
Her gece olduğu gibi bu gece yine rüyamda o geceyi görmüştüm. Korkarak uyanmıştım.
Bugün ise okul vardı. En azından erken 07:30 da uyanmışım. Hemen kahvaltı için aşağıya indim. Annem kahvaltı hazırlıyordu.
" Günaydın Anneciğimm" deyip annemi yanağından öptüm.
"Günaydın canım kızım benim" deyip annem de beni yanağımdan öptü.
Kahvaltı hazırdı. Annemle birlikte güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra anneme 'Ellerine sağlık ' diyip giyinmek için odama çıktım.
Bugün okulun ilk günüydü o yüzden küçük bir not defteri ve telefonum dışında birşey almamıştım.
Üstüme aşık emoji desenli siyah bluz , altıma ise yırtık kotumu giymiştim.
Merdivenlerden inip annemi öptükten sonra beyaz spor ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Belinay bugün yine Sude lerde kaldığı için Sude ile gelecekti.
Evimiz ıssız biyerdeydi. Otobüs falanda geçmiyordu. O yüzden yürümem gerekiyordu.Zaten okul çok uzak değil .
Yolda yürümeye devam ederken karşıma benim yaşlarımda olduğunu düşündüğüm bir erkek çıktı. Ve dediki :
"Aynı okuldayız birlikte yürüyelimmi hem tanışmış oluruz ."
Aslında yabancılara güvenmem ama içimden bir ses bu çocuğa güvenmemi söylemişti.
Bende bu yüzden 'Olur' dedim.
Adı 'Scott' mış. İyi birisi bence sevdim.Bu sene gelmiş okulumuza. Bende diyordum böyle yakışıklıyı ben nasıl fark etmem.
İÇ SES: Çocuk taş meteor valla kaçırma bu mankeni maşşallah maşşallah
İç ses hanım Napıyorsunuz?
JdjsxnnNs
Neyse Scott ile biraz daha sohbet ettik. Sonra ise okulu gördük. Bende ondan ayrılarak kendi sınıfıma gittim.Sınıfta öğretmen konuşma yapıyordu ki kapı tıklatıldı. Öğretmenin 'gir' demesi üzerine kapı açıldı. Müdürle beraber bugün tanıştığım Scott ve yanında çok gizemli duran arkadaşı düşündüğüm kişi sınıfa girdiler.Scott bana göz kırptı . Bende gülümsedim.
Müdür konuşmaya başladı
"Sevgili öğrenciler bunlar yeni sınıf arkadaşlarınız DEREK VE SCOTT"
****
Arkadaşlar bölüm nasıldı?
Sizce Derek ve scott??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT ADAMLAR MI !?
WerewolfKurt adamlar mı ?? Hahahah onlar gerçek değil ki!! İşte sadece böyle bir cümleyle başladı herşey... Kurt adamlara inanmayan Hacer onlarla karşılaşınca napacak? Ya O gizemlerini koruyan kurt adamlar kim!?