Bilgilendirme

462 64 53
                                    

Eleştiri Sanayi bölgesine hoşgeldiniz.

Eleştiri Sanayi bölgesine hoşgeldiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bence güzel seçmişiz başlığımızı.

Biz de sizleri burada işlenecek hale sokup değerlendirmeye çalışacağız.

Ancak biz şimdi herkeslere yardımcı olamayacağız, bunu üzülerek hiç de belirtmiyorum.

Neden?

Çünkü o kadar çok kendini düşünen insanlar var ki kimse kimseden yardım alamıyor bile.

Konuyu şöyle izah edeyim.

Facebook grubumuza sırf kitabı için tanıtıma gelen arkadaşlara hiçbir şekilde yardım edilmiyor. Wattpad'de bize ulaşıp bizim için Facebook hesabı açanlara şahit oldum ben.

Sizlere en başında "hiçbir karşılık beklemeksizin yardım edeceğimizi" söylemiştik.

Ancak artık öyle olmayacak sanırım. Çünkü kitabının tanıtılması için, hele ki keşfedilme arzusu ile damarlarından edebiyat akan arkadaşlarımıza 4-5 admin okuyarak yardımcı olamayız.

Siz de onlara yardım eli uzatacaksınız.

Nasıl mı?

Hayır gidin kitabını okuyun elbette demeyeceğiz saçmalamayın.

3 Temmuz Pazartesi günü "Biz Beğendikten Sonra Basıldı" adında bir kitap paylaşılacak. Bize ulaştırılan kitapları biz eleştirmenler olarak okuyup burada eleştirisini yaparken, orada da yazardan izin alarak birkaç kesit paylaşacağız. Biz eleştiriyi daha tamamlamadan siz de orada yazar arkadaşlarımıza yardımcı olacaksınız.

Yorumlarını (fikirlerini, düşüncelerini) görmediğimiz hiçbir takipçimizin kesinlikle eleştirisi yapılmayacaktır.

Sizden çok büyük yardım etmenizi asla istemiyoruz. Sadece yazar arkadaşımıza küçük bir katkıda bulunmuş olacaksınız.

Bir cümle yorumunuz bile yeterli.

Ancak yorumlarınız ne kadar uzun olursa o kadar hızlı eleştiriniz yapılır. ;)

Aaaa, bir de unutmadan.

Eleştirilerinizi burada paylaştıktan sonra kitabınızda yeni bölüm yazdığınızda bu hesabı etiketleyerek küçük bir bilgi paylaşmanızı isteyeceğiz. Reklam gibi olacak yani.

Çünkü ne kadar çok kişiye ulaşırsak o kadar fazla yardımımız dokunur kişilere. Bizim amacımız bu çünkü.

İlk eleştiri için Facebook grubumuzdan grupta en aktif olan bir üyemiz ile başlayacağız. İnanın orada keklik avlıyor gibiyiz, bizimle olan çok az üye var.

Hediye gibi olacak bir nevi...

Pazartesi günü eleştirisine başlayacağız.

Eleştiriyi nasıl yapacağız?

Eleştiri grubumuz var ve bu kişilerin kim olduğunu sizlere açıklamak istemiyoruz. Ve bir hafta içinde tek bir kitaba yoğunlaşacağız. Bu yüzden kaliteli ve uzun eleştiri alacaksınız bizden.

Unutmayın, yardım edin yardım edelim.

Eleştiri SanayiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin