Jak wyglądała wasza pierwsza wymiana zdań?

805 63 8
                                    

Zeus: (on) - Spodziewałem się spokoju w samotności, ale to jest nawet lepsze.

               (ty) - Może lepiej chodź, zanim ten deszcz do reszty zamoczy ci umysł.

Posejdon: (on) - Kto by pomyślał: ratuje innych, a sama ma kłopoty z chodzeniem.

                        (ty) - Kto by pomyślał: takie dobre wrażenie, a wystarczyło żeby się odezwał.

Hades: (on) - Chyba coś zgubiłaś.

                  (ty) - Jakoś na tym nie straciłam.

Apollo: (on) - Jak chciałaś ustrzelić moje serce, wystarczyło zagadać.

                  (ty) - Zaczynam żałować, że cię nie trafiłam.

Hermes: (on) - Nie jestem pewny czy my się znamy, a raczej zapamiętałbym taką ślicznotkę.

                     (ty) - Ja jestem pewna, że nie, bo takiego klauna z pewnością bym zapamiętała.

Ares: (on) - Nieźle walczysz, chodź nad techniką mogłabyś popracować.

              (ty) - Uważaj, bo zamiast ci podziękować, udowodnię, że jest dobra.

Dionizos: (on) - Skoro masz zły dzień, to jak mógłbym ci pomóc?

                       (ty) - Bezczelny, arogancki, przystojny i inteligentny? Idziesz ze mną!

Hefajstos: (on) - Chyba masz problem księżniczko.

                         (ty) - Całe szczęście zjawił się rycerz, który wybawi mnie z opresji.

BOSKIE PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz