bölüm 1

3.6K 141 84
                                    

       (Eren in ağızından )
     Kahverengi bayık gözleriyle bana baktı . Çekiciliğine kapılmamak için zorlanıyordum . Fısıldadı :
"Eren "
"E evet "
Daha konuşmadı . Bana yaklaştı . Eliyle yüzümü tutup kendine  yaklaştırdı . Tam öpecekken bir sarsıntıyla kendimizi yerde bulduk . Levi  beni öpemediğine lanet ediyordu . Bende öyle .  Kızardığımı hissetmiştim .
Bu sarsıntılar kesilmemişti . Şimdilik onunla öpüşme hayellerini bir kenara bırakıp camdan neler olduğunu ögrenmek için dışarı çıktık . Ve bu görüntü tam bir vahşetti . Sur Maria yıkılmıştı ! Levi bana baktı :
" Bu nasıl olabilir !"
"Ortada titan yok ? Nasıl yıkıldı sur ? "
Biraz sonra ilginç yaratıklar gözüme ilişti . 
"Levi onlar ne ? Arkadan kol gibi birşey olan insan mı ?"
"İlk defa görüyorum .  Lanet olsun o yediği bir insan ! " 
İnsana benziyorlardı . Ama gözleri kırmızıydı . Ve sırtlarından silah gibi birşey çıkıyordu . Bunlarla insanları katlediyorlardı . "
"Eren ! Mal mal bakmayı kes ! 3d manevra sistemi ne kadar işe yarar bilmiyorum ama saldıracağız ! Gerekirse titan moduna geçersin . "
"Tamam . "
Hızla bıçaklarımı kuşandım . Levi ile beraber binanın dışına çıktık . Tam koşacakken karşımiza o yaratıklardan biri çıktı . Beyaz saçları vardı . Arkasından dört tane kırmızı silah çıkıyordu . Tırnakları siyah tı . Hayır hayır . Bunlar kesinlikle insan değildi. Yüzündeki siyah maskeyi çıkardı . Sadece bir gözü kırmızıydı . Diğeri gri renkte idi . Lanet olsun fazla yakışıklıydı . Levinin ona bakmasını istemiyordum . Bana baktı :
"Sonunda insanlığa hakim olacağız . Dışardakileri çoktan yendik . "
Levi ile birbirimize şaşkın şaşkın bakıyorduk . Dışarda insan mı vardı ?
Levi ona aşşalarcasına baktı :
"Tch sende kimsin "
Gülümsedi  .
"Katilinim . "
Araya girdim .
"Ne istiyorsun !"
"Bu belli değil mi ?"
Biz hiçbir şeye anlam veremiyorduk . İlk defa görüyordum . Bana doğru yürüdü . Gülüyordu . Beni yiyecekmiş gibi bakması beni rahatsız ediyordu . Ağızını açtı . Beni herçekten yiyecekti. Omuzumu ısırdı acıyla inledim . Levi sinirlenmişti .
" Eren e bir daha dokunma !"
Bıçaklarını yaratığın  boğazına  sapladı.  Nasıl olur ! Hiç birşey olmamıştı !  Kendi eliyle bıçağı çıkardı .
"Çok zayıfsınız . "
Levi beni kucağına alıp hızla koşmaya başladı . Bu zamanda olmamalıydı . Yüzümün kızarmasını istemiyordum . Keşif birliği harap olmuştu . İnsanlar tek tek yeniyordu . Bu görüntüye kalbim dayanmıyordu . Kanayan omzumu sol elimle bastırdım . Beyaz saçlı yaratık peşimizden gelmemişti neyseki . Ormanlık alanda durduk . Levi gömleğinin yakasında  taşıdığı  mendili yarama bağladı . Ve sabırsızla beklediğim şeyi yaptı .  Dudaklarım onun dudaklarındaydı ...

Biraz saçma oldu ama farklı birşey denemek istedim . Umarım hikayemi beğenmişsinizdir .

Ghoul ve İnsanlığın  Savaşı (Yaoi-Riren Ereri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin