bölüm 2

1.9K 113 55
                                    

        (Levinin ağızından )
    Yüzü kıpkırmızı olmuştu . Bu veletin en sevdiğim hali de buydu galiba . Zümrüt yeşili gözlerine uzun uzu  bakmak vardı aklımda . Ancak zamanımız yoktu . Tüm birliklerle beraber sur Rose a çekilmeliydik . Daha titanları çözememişken bu yaratıkları çözmek çok zor olacaktı .
     Uzaktan Hanji nin bana geldiğini gördüm . Bağırıyordu :
" Levi ! Levii !"
"Ne bağırıyorsun deli kadın ?"
"Bir defter buldum . Surların dışındaydı . "
"Ne? sen surların dışında mıydın!"
"Evet . O yaratıkları gördün mü ? Yeni ilgi odağım oldular "
Deli gibi sırıtıyordu gözlerimi devirdim .
"Ee defterde ne vardı ?"
"Ilse adlı bir askerin defteri . Ve o yaratıklar hakkı da bilgiler vermiş ."
"O defteri sakla . Şimdi Rose suruna çekilmeliyiz . Eren in durumu iyi değil"
Hanji benim veletimin yanına gitti .
"İyi misin Eren ?"
Sormasına gerek yoktu . Niye soruyorduki daha ben sormadan . Bu çok can sıkıcıydı .
"İyiyim saolun . "
Bana baktı . Gözlerimi başka bir yöne çevirdim . Hanji sözüne devam etti .
"Eren omzuna ne oldu böyle ?"
"Bir yaratık omzumu ısırdı . "
"Onlar yaratık  değil ghoul ."
"Ghoul mu ?"
"Evet Ilse nin defterinde yazıyor . "
Araya girdim :
"Hanji !yeter bu kadar gitmemiz gerek. "
Bana baktı .
"Eğer ghoullar sizi yakalamaya yaklaşırsa Eren titana dönüşsün, daha hızlı varırsınız. Ben gidip hayatta kalan birlikleri bir araya toplayacağım . "
"Savaşmaya kalkışma . O yaratığın boğazına saplamama rağmen hiçbir şey olmadı . Titanlardan çok daha güçlüler . Zekaları var unutma  . "
"Mikasa yıda bulurum . Merak etme güvende olacağız. "
Bu Mikasa veletinden nefret ediyordum . Eren le fazla yakın . Gözlerimi devirdim . Eren bana baktı "Yaram tamamen iyileşti . Gidebiliriz kaptan . "
Bana kaptan demesine gıcık olsamda Hanji var diye demiştir .
"Gidelim !"
Hanji yanımızdan ayrılınca Eren in yanına oturdum .

 "Gidelim !"Hanji yanımızdan ayrılınca Eren in yanına oturdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Ne düşünüyorsun ?"
"İkinci bir vahşeti nasıl kaldıracağım . Yine birsürü insan öldü ve ben kaçıyorum !"
"Bu senin suçun değil . O yaratıkalr fazla güçlü ve zekaları var . Ama yenilmeyeceğiz bana inan Eren ..."
"Sana inanıyorum . "
Bu modu bozan yine lanet beyaz saçlı yaratık olmuştu .

Ghoul ve İnsanlığın  Savaşı (Yaoi-Riren Ereri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin