Final

1.1K 78 82
                                    

(Hakim bakış açısıyla )
İki tarafta hiç bir şekilde sonuç alamamıştı . Ne ghoullar işgal edebilmiş ne de insanlar onları öldürebilmişti . Ama bir savaşta bir savaş galip gelmeliydi . İki tarafta o galibiyetin sahibi olmak istiyordu . Bunun için son kez toparlandılar . Ghoullar orduyu topladı . Aynı şekilde insanlarda iki birlik olarak toplandılar . 1. Birlik CCG 2. birlik ise keşif birliği . Ghoullarda 2 grupta ayrıldı . Birincisi Kaneki nin yönettiği 2.  si Ayumi nin yönettiği .
       (Keşif birliği konuşmaları )
Levi :
"Bu iş yeterince sıkıcı olmaya başladı. Artık dışarı çıkıp şunların kökünü kazıyalım .  "
Herkes Levi ye hak vermişti . Uzatmanın bir anlamı yoktu zonuçta . İnsanlar bir araya toplandı , sur kapıları açıldı . Emin adımlarla ilerlediler.  Keşif  birliği atla CCG nin motorsikletle ilerlemesi biraz acayip bir durumdu aslında -,- .
         Yaklaşık 550 metre ilerde ghoullar göründü . Quinqueler hazırlanmıştı . Bu iş artık burda bitmeliydi ...
       Ama elinde bir kara defter olan çocuk ortalarında durmasaydı :
"Gençler bir fikrim var ."
Hanji :
"Sen kimsin qardaş ?"
Ordudan bir fan çığlığı yükselir :
"Light abim ! Abim ne işin var burda ? Death note yan tarafta çekiliyir . "
Light gözlerini devirir ve devam eder:
"Bu hikaye iyice boka sarmasın diye geldim . Abi biliyonuz Levi ve Kaneki hastası olanlar var Ereni saymıyom zaten 😍 . Olayı büyütmeyin . İnsanlar Orhan Gencebay dinleyip köşelerde intihar eden adamların cesetlerini ghoullara versinler . Böylece anlaşın ne büyütüyonuz daha ... "
      Adam haklı tabi . Düşünürler taşınırlar . Anlaşma yapmaya karar verirler . Kira geri döner .  Kanekiyle Levi pek iyi anlaşamasada Light ın dediğini yaparlar  .  Ama Touka bilinmeyen bir sebepten kalp krizi geçirip ölür .  Sebebi sır olarak kalmıştır -^- .
     İki gün sonra ...
"Eren?"
Levi Erenin yüzüne net bir bakış atmıştı . Eren :
"Evet Levi ?"
"Bu soktuğumun savaşı bittiğine göre artık sana birşey söylemeliyim "
"Ne diyeceksin ?"
Merakla Leviye döndü:
"Evlen benimle ! "
Eren şok ! :
"Tabiki evlenirim ! "
Eren in mutluluktan gözleri dolar tabi. Levi yle ateşli bir sarılış birde öpücük derken . Tüm ekip bunları görür ve mal mal bakarlar  . Levi onlara döner :
"Aşığım lan boru mu ?! "
Kimse bişey diyemez ve kabullenirler.
     Düğün olur ve mutlu huzurlu yaşarlar .
(Biraz boktan evrilme bir son oldu ama neyse . Hepinizi memnun etmek için iki tarafta galip oldu . Umarım hikayemde biraz olsun hayatın sokuk acısından uzaklaştırıp eğlendirebilmişimdir . Yeni hikayelerimde görüşmek üzere seviliyorsunuz ; ))

Ghoul ve İnsanlığın  Savaşı (Yaoi-Riren Ereri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin