(Ayato nun ağızından /Sur Maria )
Bu çocuk amma da azimli çıkmıştı . Surdan çıkana kadar beni öldürmeye ve kaçmaya çalıştı . Oysaki pısırık biri gibi gözüküyordu . En son çare bayıtmak zorunda kaldım . O değilde üstünde sadece baksırı vardı . Bu iğrençti . Gay olan birisine dokunmak...
Eşofman üstünü çıkarıp ona giydirdim . Sonra sırtıma alıp yola devam ettim .
Kaneki ile dev ağaçlı ormanda buluşacaktık ama oraya daha çok vardı . Gerizekalı ablam da geride kalmıştı . Biraz dinlenmeye karar verdim . Bir evin altında oturduk . Şu çocuğunn ellerini bağlayacak birşey bulsaydın iyi olacaktı . Etrafa bir göz attım . Ölü bir adamın belindeki halatı aldım. Biraz kanlıydı ama idare etmeliydi artık . Ellerini arkadan sıkıca bağladım . Sonrada o ölmüş adamdan küçük bir parça koparıp yemeye başladım . Tadı mükemmel değildi elbette ama idare ederdi . Biraz sonra o canavarın bağırışlarını duydum :
"Se sen insan yiyorsun ! İğrenç !"
"Bir erkekle sevişmek bence daha iğrenç . Ayrıca ne yapayım yani ? Açlıktan öleyim mi ? "
Beni ayağıyla tekmelemeye başladı :
"Geber ! Geber ! Defol burdan !"
Gerçekten sinirli gözüküyordu . O nun dışında seslerimizin benzerliğide dikkatimi çekmişti . Nerdeyse aynıydı.
"Ellerin bağlı iken zor olacak ."
Etten bir ısırık daha aldım . Touka hala gelmemişti .
Dişlerinin arasından tısladı :
"Seni öldüreceğim ! Gözümün önünde insan yiyorsun !"
Aldırmadım . Ama halatlardan kurtulmayı başarmıştı .işler kötüye gitmezdi umarım .
Ancak işler çoktan kötüye gitmişti . Elini ısırıp canavara dönüştü . Beni ayağıyla ezmeye çalışıyordu .
"Lanet olası yaratık ! Bir tütlü rahat durmadın !"
Ukakularımı çıkardım . Kagunemi sertleştirip ayağını iğne yağmuruna tuttum . Dengesini bozup kafasının üstüne çıktım ." Eski haline dön yaratık !" Eliyle bana yumruk atmaya çalıştı ama oradan kaçınca kendi kafasına yumruk atmış oldu . Aptal mıydı acaba ? Kendi kafasını gövdesinden ayırmıştı . Bir dakika . Çocuk olduğu gibi canavar vücudunun içindeydi ve baygındı . Aptal değildi galiba bilincini kaybetmişti .
Yanına gidip onu oradan çıkardım. Bu acayip birşeydi . Bilincini kaybetmeseydi büyük ihtimalle ölmüş olurdum . Aynı halatı bulup daha sıkıca bağladım .
Ve hızlıca dev ağaçlı ormana doğru yöneldim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghoul ve İnsanlığın Savaşı (Yaoi-Riren Ereri)
RandomEreri hikayesidir . Ama hikaye TG de geçiyor . Surlara saldıranlar titan değil ghoul . Ve insanlığı yemeye çalışan ghoullarla mücadeleyi anlatıyor . Ghoulların lideri Kaneki . Farklı bir kurgu .