bölüm 6

1.3K 83 46
                                    

     (Levi nin ağızından .)
Kapının açılmasını aldırmadan onunla öpüşmeye devam ettim . Öğrensinler istiyordum zaten . O gıcık Mikasa Eren ime yaklaşmasını istemiyorudum . 
        Ancak kapıdan giren kişi   Mikasa veya Armin değildi . Eşofmanlı ve mor - mavi dağınık saçlı bir kekoydu . Ellerini cebine sokmuştu ve beli biraz eğik duruyordu .  Bize iğrenircesine baktı . Buraya  nasıl girdiğini bilmiyordum ama niyeti iyi değildi .  Eren şaşkın şaşkın adama bakıyordu .  Ayağa kalktım :
"Ne yapıyorsun seni lanet velet ?"
" Şuan seninle uğrayamaşayacağım . Senin işine   Kaneki  bakacak . Yanındaki canavarı almam gerek . "
"Canavar ? Eren le düzgün konuşmayı öğren !"
"Elini ısırıp kocaman bir canavara dönüşmüş . Onu almam gerek . Beni uğraştırma !"
   Birden  gözleri kırmızaya döndü . O da   ghouldu ! Arkasından kanatlara benzer kaguneler çıkmıştı . Kaneki ye benzemiyordu .  Eren i korumam gerkliydi :
"Eren kaç !"
Salak veletim dediğime uymamıştı . Keko ghoul Omzumun üstünden atlayıp Eren i  kolundan yakaladı . Bu kadar yakın olması ... 
       Silahlarım  yanımda değildi ama yinede üzerine yürüdüm . Boğazından yakalabilsem kolaylıkla öldürebilirdim .
     Kanatlarından iğne gibi parçaları üzerime savurdu . Bir tanesi koluma saplandı . Dişlerimi sıktım:
"Eren i götüremeyeceksin !"
Aşşalarcasına baktı :
"Öleceksin, geri çekil seni aptal."
Erenin çırpınışları fayda vermiyordu.
Ellerini sırtnda birleştirip sıkıca tutuyordu . Titana dönüşse kurtulma ihtimalimiz artardı ama elleri serbest değildi .
       İğnelerin arasından sıyrılıp karnına güçlü bir tekme attım .  Yere düştü .
"Eren yanıma gel . Çabuk !"
Elinden tutup hızla kapıdan dışarı çıktık . Tam koşacakken  salonun camı kırıldı . Camda giren kişi mor saçlı bir kadındı . Bu kadını görmüştüm . Kaneki ye yardım eden ghouldu bu .
"Aptal kardeşim işi yine becerememiş." 
Gözlerimi devirdim . Bunlardan çok fazla vardı .  Konuşmaya devam etti .
"Levi , Eren jäger i bana ver . "
"Çekil yolumdan lanet sürtük "
Onunda kanatları vardı . Ama bir tanesi çıkmamıştı . Üzerime doğru yürüdü Eren in önüne geçtim . Ve kadını tam boğazından yakaladım . Bu sefer öldürecektim o kaşarı havada çırpınmaya başladı . Yine öldürecekken keko ghoul geldi . Bunlar tek tek gelecek kadar güçlü değillerdi . Kadını camdan aşşağı ittim .  Biri gitti biri kaldı . Keko ghoul bu sefer ciddi oynayacaktı galiba . Hiçbir silahım olmadan karşı koymam baya iyi idi ama bu yetmeyecekti malesef . En kötü zamanda yakalandım . Bir türlü şu veletle sevişememiştim kahretsin!
      Yüzüme yediğim sert bir tekmeyle afallamıştım .  Tam Eren e titana dönüş diyecektimki  onu çokten götürmüşlerdi ...

Ghoul ve İnsanlığın  Savaşı (Yaoi-Riren Ereri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin