bölüm 14

1K 66 25
                                    

    (Kaneki nin ağızından / sur Rose sınırı )
   Tam zamanında yetişmek deyimi...
Galiba gerçekti . Touka yı tam zamanında kurtarmıştık . Buna şükür ediyorum(iyi bok yiyon😤) . Diğerleride sapasağlam karşımdaydı . Bunlara secinmek bir yana CCG tekrar harekete geçmişti . Eğer keşif birliğiye ortaklık kurarsa korkunç bir güç ortaya çıkacaktır . Zaten silahsız bile yeterince güçlü olan Levi yi silahlı olarak düşünemiyordum bile . Ama geri çekimeyeceğim . Surlara güney yönünden baskı yapan ikinci birlik komutanından destek istedim . Eğer zamanında gelirse tekrar toparlanırdık .
Hinami :
"Abi şimdi ne yapacağız ?"
Diğerleride merak ediyordu ne yapacağımızı .
"2. Grup komutanı Ayumi den destek bekleyeceğiz . Ondan sonra Sur  Rose u  başlarına  yıkacağız . "
Birşey olmasaydı evet başlarına yıkacaktık ama Sur Rose duvarlarından aşşağı sarkanlar keşif birliğinin ta kendileriydi . Ellerinde quinqueler vardı . Ve tahmin ettiğim gibi CCG ile iş birliği yapmışlardı . Ve biz azınlıktaydık . Saniyeler içinde etrafımızı sardılar .
"Her zaman süprizi siz yapacak değilsiniz değil mi leş yığınları ?"
Levi bana aşşağılarcasına bakmıştı . Kaçmayacaktım elbette . Rinkakularımı çıkardım . Ve son kararımı ekibe duyurdum :
"Saldırın !"
Saldıracağım kişi belliydi . Direk Levi nin üstüne yürüdüm . Ama dediğim gibi , bu sefer 3 kat daha zorluydu . Quinque sini çıkardı . Hızlıca üzerime savurdu . İlk hamlesinden kurtulmuştum . Bunu fırsat bilip rinkakumu omzuna sapladım . Hiç tepki vermemişti . Bir dakika ! Beni kandırdı ! Sıyırmış gibi yapıp beni arkadan vurdu . Kaburgalarımın çatırdadığını hissediyordum . Ayumi...
Nerede kaldın acaba ?
    Touka ve diğerlerine baktım .  Onlarında durumu iyi değildi . Galiba bu darbe bizim sonumuz olacaktı . Tabi Ayumi yetişmeseydi . Bana herzamanki gibi havalı gülümsemesiyle baktı :
" Yine işleri berbat etmişsin Ken ! "
Bu duruma düştüğüm için ağlasam mı bilemedim açıkcası .  Ayumi önüme geçti Levi ye meydan okudu :
"İkizimden uzak dur seni yerden bitme ! Benimle dövüş ! "
O sırada canavar çocukta geldi  :
"Sende Levi den uzak dur bayan Kaneki ! Aksitaktirde senide ordakiler gibi yere yapıştırırım !"
Ayumi nin gülümsemesi büyüdü: "yaklaş bakalım..."
Eren de quinqueyi iyi kullanıyordu . Ayumiyi bayağı zorluyordu da . Bu gidişle Ayumi zarar görecekti . Bunu istemiyordum .
"Ayumi ! Geri  çekiliyoruz !"
"Ne ! Neden ?!"
"Dediğimi yap !"
Daha fazla ısrar etmedi .  Bende diğerlerini bir araya topladım .  Eğer hep birlikte aniden geri çekilirsek bize yetişemezlerdi ,öylede oldu . Kaçmanın utancıyla  askerlerimin bir kısmının ölmesinin üzüntüsünü yaşıyordum .
        Zamansız bir savaştı . Ayumide geldiğine göre kendimizi toparlayıp onları yıkmaya hazırlanacağım .
(Bu bölümde LittleDogy25 Ayumi misafir oldu . Umarım beğenmişsinizdir . )
     

Ghoul ve İnsanlığın  Savaşı (Yaoi-Riren Ereri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin