(Πρωτα απο ολα ηθελα να κανω μια παρενθεση και να αναφερω πως η ιδεα του βιβλιου δεν εχει "κλαπει" απο κανενα βιβλιο του wattpad...Οποιαδηποτε ομοιοτητα ειναι τυχαια...Επισης την ιδεα την πηρα απο μια εφαρμογη που λεγεται Episode και ειναι στα αγγλικα...Γιατι δεν θα ηθελα πραγματικα κανεις να πει πως αντεγραψα καποιον απο το wattpad αν καποιος εχει παρομοια ιδεα....
Ευχαριστω που το διαβασατε...Ελπιζω να σας αρεσει το βιβλιο...)
~¤~ ~¤~ ~¤~ ~¤~ ~¤~ ~¤~
❌❌❌❌ARIA'S POV❌❌❌❌
I just need to get it off my chest
Yeah, more than you know
Yeah, more than you know
You should know that baby you're the best
Yeah, more than you know
Yeah, more than you knowΤο ξυπνητηρι μου ηχησε πρωτη φιρα και για σημερα...Εγω οπως παντα αφου ειμαι τοσο ευγενικη...Το εκλεισα κοπανοντας το μιας και δεν ειμαι και τοσο πρωινος τυπος...
Τα ματια μου ανοιξαν ελαχιστα και κατευθειαν το μετανιωσα μιας και το φως του ηλιου ξετρυπωνε μεσα στο δωματιο απο τις μικρες σχισμες του παραθυρου μου...Αμεσως αρχισα να διαλοστελνω το οτι δεν ειχα κλεισει τις κουρτινες αλλα απο την αλλη το υποσυνειδητο μου μου θυμησε πως για εναν λογο εχω αυτο το κωλοξυπνητηρι τοσο νωρις...Για να παω στον "Διαλο" που ειναι γνωστο ως και "Σχολειο" για τον εξω κοσμο...
Τωρα θα με ρωτησετε για ποιον λογο το λεω "Διαλο"...Απλουστατο...Επειδη υπαρχει τοσο "Δραμα",κουτσομπολιο και διαφορων ειδων ενοχλητικα ατομα που δεν ειναι και το καλυτερο μερος...Ολοι ψαχνουν καποιο θεμα να κουφσομπολεψουν....Κατι να σε κανουν ρεζιλι...Και για αυτο...Ολοι πρεπει να προσεχουν τους παντες,Ποτε δεν μπορεις να εμπιστευεσαι τον καθενα στο Λυκειο...
Σηκωθηκα απο το κρεβατι μου και ενα ριγος με διαπερασε με το που ακουμπισα τα γυμνα ποδια μου στο ξυλινο πατωμα του δωματιου μου...
Σταθηκα στα ποδια μου και αντικρισα το ειδωλο μου στον απεναντι καθρεπτη και θα σας εκμυστηρευτω πως ψιλοτρομαξα...Ο κοτσος που ειχα τοποθετησει τα καστανοξανθα μαλλια μου το προηγουμενο βραδυ ειχε γινει μια τεραστια τζιβα...Και πολλα μικρα τριχακια πετουσαν απο εδω και απο εκει,τα ματια μου ηταν πρισμενα και μισοανοιχτα λογω του οτι δεν ειχα παει ακομα στο μπανιο...Και το καλο τριτωνε με τις αγαπημενες μου πιτζαμες με τα ροζ αρκουσακια που τρωνε κατι πολυχρωμα capcakes....
Εκει που πηγα να κανω ενα βημα για να φυγω απο το δωματιο μου και να παω στο μπανιο ακουστηκε μια δυνατη "σουζα" απο μηχανη...Ετρεξα πατοντας στις μυτες των ποδιων μου ως την κουρτινα του παραθυρου...Κρυφτηκα πισω της και τον ειδα...Τον ειδα να στεκεται ακριβως διπλα απο τη μηχανη του και να μιλαει στο τηλεφωνο...
YOU ARE READING
The Bad Boy Screams Trouble
Teen Fiction•74 Κεφαλαία• Τι γίνεται όταν πέφτει στα χέρια σου το "ημερολόγιο" του "κακού αγοριού" του σχολείου? Είναι μια άρκετα δελεαστικη αλλά παράλληλα τοσο δύσκολη επιλογή... Θα το δώσεις πίσω κανοντας το "σωστο" Ή Θα μαγ...