Μια αλλαγή αλλά δεν έχουν περάσει 4 χρόνια...Αλλά 6
Δηλαδή είναι γύρω στα 24❤️😂
«Jacob με πνιγείς!!!»
Του φώναξα καθώς έσφιγγε το νυφικό μου με πολύ δύναμη και με κοίταξε με γουρλωμένα μάτια.«Ρε άντε από εκεί μωρή αχλάδο που σε πνίγω ξαι ολας...Παντρεύεσαι ξαι θα είναι και δημοσιογράφοι...Και μου λες Ότι σε πνίγω γουρούνα»
Είπε και τον κοίταξα αγχωμένη.
«Τ...τ...το μετάνιωσα ΔΕΝ ΘΕΛΩ να παντρευτώ...Μια χαρά βολεύομαι και με χάρτινες βέρες και γάμο στο Las Vegas"
Είπα κλαψουρίζοντας και με κοίταξε εξαγριωμένος ενώ με χαστούκισε με λίγο δύναμη.
«ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΜΟΥ»
Φώναξε εννοώντας το μακιγιάζ.
«Και τώρα ΣΗΚΩ...ήδη το έχεις στήσει το παιδι...ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΝΕΙ άλλο»
Φώναξε Και ξεφυσηξα γνέφοντας θετικά ηττημένη.
«Καλά απλά φύγε»
Είπα ξαι έγνεψε θετικά.
Όμως πριν φύγει τελευταία στιγμή μου είπε αγριεμένος.
«Αν μωρή σεν έρθεις θα έρθω εδώ ξαι θα σε κανω να παρακαλάς μας όλες έρθει»
Είπε απειλητικά και έγνεψα θετικά ξεροκαταπινοντας.
Τότε ακούστηκε ένα χτύπημα πόρτας και ειδα τον πατέρα μπυ που φορούσε την στρατιωτική στολή του να με κοιτάει χαμογελαστός.
«Πάμε;»
Με ρώτησε και έγνεψα θετικά κάπως φοβισμένη.
[...]
•Τριτοπροσωπη αφηγηση•
Είχε αρχίσει να ανησυχεί για το αν θα εμφανιστεί τελικά.Αγχωνοταν μήπως το έκανε νωρίς.
Κοίταζε όλους γύρω του και ένιωθε ένα σφίξιμο.
Έφτιαξε την γραβάτα του και ξεροκαταπιε.
Περίμενε ακόμα μερικά λεπτά και πλέον είχαν αρχίσει να αναρωτιούνται και οι άλλοι.
Και την στιγμή που πήγε να πάει το μικρόφωνο να τους καθησυχάσει.
Είδε υην πόρτα να ανοίγει.
Και να εμφανίζεται αυτή...
Τα μάτια του έλαμψαν.
Τα χέρια του κάπως παράλησαν προσπαθώντας να μην ρίξει την ανθοδέσμη ξαι γίνει ρεζίλι σε όλους.
YOU ARE READING
The Bad Boy Screams Trouble
Teen Fiction•74 Κεφαλαία• Τι γίνεται όταν πέφτει στα χέρια σου το "ημερολόγιο" του "κακού αγοριού" του σχολείου? Είναι μια άρκετα δελεαστικη αλλά παράλληλα τοσο δύσκολη επιλογή... Θα το δώσεις πίσω κανοντας το "σωστο" Ή Θα μαγ...