Αρχισα να περπαταω εξω απο το σπιτι ενω μερικα δακρυα κυλουσαν απο τα ματια μου...
Περπαταγα για περιπου 7 λεπτα...Δακρυα κυλουσαν ασταματητα απο τα ματια μου και καθως εκλαιγα μερικοι λυγμοι εβγαιναν απο το στομα μου...
Γιατι κλαιω ρε γαμωτο?...Δεν νιωθω τιποτα για...για αυτον τον ηλιθιο...Ειναι απλα ενας Ηλιθιος Βλακας...
Σκεφτομουν καθως περπατουσα στους κρυους αγνωστους δρομους της περιοχης...
Δεν ηξερα προς τα που πηγαινα...
Τα βηματα μου καθως περπαταγα γινονταν ολο ενα και πιο αργα.. και τα δακρυα μου εμπαιναν εμποδιο στο να δω καθαρα ωσπου δεν αντεχα αλλο και καθισα σε ενα πεζουλακι φερνοντας τα γονατα μου στο στερνο μου...
Αγκαλιασα τον εαυτο μου λογω του οτι κρυωνα...
Αρχισα να κοιταω το κενο για λιγα λεπτα καθως τα καυτα δακρυα μου κυλουσαν στα μαγουλα μου και το κρυο αερακι τα κρατηγε στασιμα διχως να τους επιτρεπει να κυλησουν..
Ξαφνικα ακουσα γρηγορα βηματα να πλησιαζουν και αρχισα να τρομοκρατουμε και να φοβαμαι...
Κοιταξα στα αριστερα μου και ειδα τον Brody να τρεχει προς το μερος μου με εξαιρετικα γρηγορη ταχυτητα...
Σταματηδα λιγα βηματα μακρια μου και με κοιταζε εξαγριωμενος...
"ΤΙ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΕΙΣ?"
Ουρλιαξε εξαγριωμενος...
"ΦΕΥΓΕΙΣ σε καποια περιοχη που δεν ξερεις...Και περπατας μονη σου....ΠΟΣΟ ΑΦΕΛΗΣ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ?...ΠΟΣΟ?"
Ουρλιαξε εξαγριωμενος και απεφευγα το βλεμα του...
Πρωτη φορα τον ακουω να φωναζει ετσι...Οχι για να με κοροιδεψει...Αλλα φωναζε...Φωναζε δυνατα..
Επεμενε με το τρομακτικο αυτο βλεμα του για λιγα δευτερα ωσπου ξεφυσηξε και με κοιταξε με ενα λυπημενο βλεμα...
"Απλα ηθελα να σου πω...Πως ειναι επικινδυνα"
Ειπε εχοντας καρφωσει το βλεμα του με το δικο μου...
Εγω συνεχισα να τον αππφευγω με το βλεμα μου...
Για καποθον λογο...Σημερα...Ολα φαντασαν διαφορετικα στο μυαλο μου...Αυτος φαντασε διαφορετικα στο μυαλο μου...Πολλοι τον λενε αλητη οχι μονο επειδη παει με πολλες αλλα εχουν σχολιαστει πολλα πραγματα για αυτον...Και τα πιστευα...Πιστευα πως ειναι απλα ενας ηλιθοος βλακας...
YOU ARE READING
The Bad Boy Screams Trouble
Teen Fiction•74 Κεφαλαία• Τι γίνεται όταν πέφτει στα χέρια σου το "ημερολόγιο" του "κακού αγοριού" του σχολείου? Είναι μια άρκετα δελεαστικη αλλά παράλληλα τοσο δύσκολη επιλογή... Θα το δώσεις πίσω κανοντας το "σωστο" Ή Θα μαγ...