#24...Help

9.6K 815 276
                                    

Οδηγουσε για περιπου 10 λεπτα ωσπου γυρισε να με κοιταξει και με ρωτησε καπως δειλα...

"Να σου πω...Επειδη εγω δεν θα γυρισω καθολου απο εδω μετα...Σε πειραζει να τον παω σπιτι μου και να σε παω...Εδω διπλα ειναι"

Μου ειπε γυριζοντας να με κοιταξει και ανασηκωσα τους ωμους μου...

"Δεν εχω προβλημα"

Του ειπα και ειχε παρει τα ματια του για μια στιγμη απο τον δρομο...Ωσπου ξαφνικα ακουστηκαν αποτομα κορναρισματα...

Αυτος σταματησε αποτομα και πατησε τρομαγμενος το φρενο του αμαξιου και περασε ξιστα απο τον καθετο δρομο μπροστα μας ενα αμαξι που ετρεχε...

Γυρισα να τον κοιταξω και τον ειδα που ειχε μεινει να κοιταει τον δρομο...Βαριανασενοντας...

Δεν κουνηθηκε εκατοστο...Απλα ειχε μεινει σοκαρισμενος στην θεση του...

"Ει..εισαι καλα?"

Τον ρωτησα και τοτε ανοιγοκλεισε λιγα εκατοστα το στομα του διχως να μπορει να μιλησει...Διχως να γυρισει να με κοιταξει...Ενω τα ματια του ηταν ακομα καρφωμενα στον αδειο πλεον δρομο....

"Κ...κ...καλα ειμαι"

Ειπε επειτα απο λιγο πιανοντας το κουτελο του ενω περασε τα δαχτυλα του μεσα απο τα μαλλια του...

"Ε...εσυ εισαι κ..καλα?"

Με ρωτησε γυρνοντας να με κοιταξει ενω παραλληλα επαιρνε πολυ βαριες ανασες...

"Καλα ειμαι"

Ειπα και αυτος εγνεψε θετικα σαν να μην ξερει τι να κανει..Σαν να εχει μεινει καπως...

Η αναπνοη του καπως αρχισε να τρεμει λιγο και τα χερια του στο τιμονι ελαχιστα...

Τον κοιταξα αγχωμενη...

"Nathan...Πες μου..."

Του ειπα αγχωμενη και αυτος εκλεισε σφιχτα τα ματια του καθως συνεχισε να αναπνεει τρεμοντας....

Πηγε προς τα κατω το κεφαλι του και εσφιξε τα ματια του πολυ σφιχτα...

"Σορρυ"

Ειπε και τα ξανανοιξε αποτο.α ενω τα ετριψσ καθως γυαλιζαν...

"Φτασαμε..."

Ειπε με τη φωνη του να εχει επηρεαστει καπως...

Τοτε πηγε και παρκαρε προχειρα το αμαξι του εξω απο μια παλια...Πολυ παλια πολυκατοικια...Ηταν απο τα κτηρια που βλεπουμε στις ταινιες...Τα πολυ παλια...σε αυτες τις κακοφημισμενες περιοχες...

The Bad Boy Screams TroubleWhere stories live. Discover now