πήρα στην αγκαλιά μου και τον κοίταξα στα μάτια.
«Τι έπαθες μπόμπιρα;»
Τον ρώτησα κοιτάζοντας τον και με κοίταξε με τα μάτια του βουρκωμένα.
«Φοβάμαι να κοιμηθώ»
Είπε και τον κοίταξα χαμογελώντας ελαφρά.
«Τι φοβάσαι ρε μικρέ;»
Τον ρώτησα και με πήρε μια τεράστια αγκαλιά σφίγγοντας με όσο πιο πολύ μπορούσε.
«Έλα να κοιμηθείς μαζί μου»
Μου είπε και του χάιδεψα απαλά τα μαλλιά.
«Και θα αφήσω τη μαμά μόνη της;»
Ρώτησα γελώντας ελαφρά και έχωσε το πρόσωπο του στο στέρνο μπυ.
«Έλα ρε μπαμπαααα...Σε παρακαλώ»
Είπε και χαχανισα.
«Γιατί φοβάσαι;»
Τον ρώτησα γλυκα χαϊδεύοντας απαλά τα μαύρα μαλλιά του.
«Φοβάμαι μην ε..έρθει κ..κανείς και σας κάνει κ..κακό και μείνω μόνος μου»
Είπε με δάκρυα να κυλούν από τα ιδιαίτερα μάτια του και ρούφηξε τη μύτη του ενώ τα μάτια του είχαν κοκκινίσει από το κλάμα.
Τον αγκάλιασα χαμογελώντας πονεμένα και παράλληλα ήθελα να γελάσω λίγο.
«Δεν θα σε αφήσουμε ποτε μόνο σου»
Του είπα και με έσφιξε πάνω του λες και φοβόταν να με αφήσει.
«Σε παρακαλώ»
Είπα κλαιγοντας και του χάιδεψα απαλά την πλάτη ενώ του άφησα ένα φιλί στην κορυφή του κεφαλιού του.
«Θα έρθω...μην κλαίς»
Του είπα γλυκα και ανοιξε τα χέρια του κοιτάζοντας με στα μάτια έντονα περιμένοντας με να τον πάρω αγκαλιά.
Χαμογελασα αυθόρμητα και τον σήκωσα στα χέρια μου ενώ αυτός τύλιξε γρήγορα τα χέρια του γύρω από τον λαιμό μου και τα πόδια του γύρω από τη μέση μου.
Κρατούσε ένα μικρό άσπρο αρκουδάκι και τον έσφιξα πάνω μου αρχίζοντας να περπατάω προς το δωμάτιο του.
«Είσαι ο καλύτερος μπαμπάκας του κόσμου»
Είπε χαχανιζοντας ευχαριστημένος και γέλασα.
«Θα έρθω σεν χρειάζεται να με πείσεις άλλο σκατο»
Του είπα και χαχανισα διαβολικά.
YOU ARE READING
The Bad Boy Screams Trouble
Teen Fiction•74 Κεφαλαία• Τι γίνεται όταν πέφτει στα χέρια σου το "ημερολόγιο" του "κακού αγοριού" του σχολείου? Είναι μια άρκετα δελεαστικη αλλά παράλληλα τοσο δύσκολη επιλογή... Θα το δώσεις πίσω κανοντας το "σωστο" Ή Θα μαγ...