"O LANET YERE GİTMEK İSTEMİYORUM !" bu sefer fazla sinirliydim.Benim yerime kararlar almalarından sinir oluyordum.Bunların hepsi tabikide benden habersiz oluyordu. "BİRİNCİSİ GİTMEK ZORUNDASIN İKİNCİSİ BANA BAĞIRMA ÜÇÜNCÜSÜ İSE 4 SAAT SONRA UÇAĞIN KALKACAK !" "Ha ? Arkadaşlarımla veda etmeden mi gideceğim yani ?" "Allah aşkına Azra SENİN HİÇ ARKADAŞIN VAR MI ? bu sözleri bana sanki bir ok gibi isabet etmişti.Evet hiç arkadaşım yok.Onlarda haklı tabi salak,aptal,sakar ve çocuksu olan bir kızla neden arkadaş olmak istesinler değil mi ? "peki.Bu sefer de siz kazandınız pes." diyip odamın yoluna koyuldum.Eğer biraz daha konuşmaya devam etseydim valizimi kendi hazırlardı ve hiç elbise koymayıp sadece valizi testlerle doldururdu MATEMATİK TESTLERİ ıykk.Hayatım boyunca hiç sevmedim.Sevemem de bundan sonra.Hemen dolabıma koyuldum.İlk olarak kendime bir iki iç çamaşırı aldım ve sevdiğim pjamalarımı,bir kaç şort ve t-shirt,kulaklık ve telefon kabı koleksiyonum.Evet kulaklık ve telefon kabı koleksiyonum var :d Sonra en kötü olduğum günlerde-bugün ki gibi-yanımdan hiç ayrılmayan pofuduk ayımı ve terliğimide koydum ve tamamdır.Uçakla gideceğim için fazla yük alamıyorum maalesef.Sonra neymiş annemler kargoyla gönderceklermişmiş.Pehh.Hemen bir yırtık kot şort ve siyah üstüne beyaz ingilizce küfür yazılığımı elime aldım ve banyonun yolunu tuttum.10 dk süren banyonun ardından iyice ve dikkatlice saçlarımı düzleştirdim ve makyaj çantamdan rimel aldım.Rimeli iki kat kirpiklerimden geçtikten sonra rimeli tekrar çantaya koydum ve makyaj çantamı valizime yerleştirdim.Ben tam valizimi çantamı falan alıp annemlerin yanına gidecekken annemin odalarında babamla olan konuşmasına kulak misafiri oldum.Yo yo beni İstanbul'a göderip kendileri 4 SENE YURTDIŞINDA KALAMAZLAR.Haha hemde Paris haa haha olamaz.Ne yani ? Dur biraz daha dinleyeyim.Ne hemde bizim İstanbul'da kaldığımız sıralar benim arkadaşım olan sümüklü Orkun'la mı aynı evde kalcaz ? Yuh hayatta izin vermem..Hem bide o benim çocukluk aşkım.Yani çocukluk aşkım dediysem onlarla komşuyduk sonra biz arkadaş olduk.Hergün evcilik oynar gelecekte evlenmeye söz vermiştik birbirimize ama çocuktuk.Yani unutmuştur değil mi untsun.Ben unutmam unutamam çünkü o benim tek arkadaşımdı. "Sanki senin çok iyi psikolojin varda o yüzden onlarca kez intihar etmeye kalktın ??" İç ses kapa çenenii.Nys .s .s Dur hiç bişey bilmiyomuş gibi davranayımda anlamasınlar.Neyse ben kapıyı çalıyım."Hah şükür hazırlandın Azra bizde seni bekliyorduk" sanki daha yeni doğacamda 9 ayın hasretini gidercez.Töbest "Baba ben hazırım istersen arabaya yerleştirecez geç kalmayalım." Noldu ? Ne dedim ki ben ?? ikiside bana bön bön bakıyo ?? Haa benim itiraz edeceğimi falan zannettiler herhalde.Yazıkk "Tamam kızım hadi gel arabaya yerleştirelim." Babam niye piç smile tarzı gülüyo ?? Kesin şimdi ben İstanbul'a gittikten sonra hazır ben yokum küçük İrem yaparlar kesin.Off bir günde benim hayatım neden böyle bok çukuruna saplandı ? Annem babam falan hazırdı zaten.Hemen arabaya bindik annemle.O öne ben arkaya tabi o arada babam valizimi koyuyodu annem Orkun'un annesiyle konuşuyodu.Yani tahminen bende kulaklığımı taktım ve telefonun müzik listesindeki en hüzünlü aramaya koyuldum o arada babamda arabaya binmişti tabii."Bence Arsız Bela aç,o çok isyankar.Birlikte isyan edersiniz hayata." Lan benim iç sesim ne ara bu kadar isyankar oldu ? Anlaşılan durum vahim. "Kızım orda hergün bizi arayacaksın.Biz zaten evi falan tuttuk.Okuluna çok yakın.Zaten Orkun'la aynı okuldasınız.Birlikte gider gelirsiniz tamam mı ?" Neeeeee ?? O sümüklü Orkun'la aynı okulda mıyım ben ? Şimdi diceksiniz çocukluk aşkına neden sümüklü diyorsun.Şöyle diyeyim aramızda espri gibi bir şey. "Azra ?" "Ha anne dalmışımda ya ben o sümüklüyle aynı evde kalmak istemiyorumm" "Azra,ne zaman Orkun'a sümüklü demekten vazgeçeceksin ?" "Off tamam anne bir daha demem." Tabikide derim.Sizin yanınızda demem onun yanında derim ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TESADÜFLERİ SEVER
Teen Fictionİlk aşk ilk öpücük ilk arkadaşlık..Kısacası ilklerle dolu bir dünya sizleri bekliyor..Peki bu kargaşayla geçireceğiniz yılları hiç ummadığınız bir anda unutursanız ?