Orkun'un intikamı

72 8 5
                                    

EVETTT :D BU BÖLÜMÜ YAYINLAMA SEBEPLERİMDEN BİRİ MATEMATİK YAZILIMIN İYİ GEÇMESİYDİ HEPİMİZE GEÇMİŞ OLSUN :D BOL BOL VOTE'LARINIZI YAPIN AMA HİÇ VOTE GELMİYO :( EĞER İSTEDİĞİM KADAR OLMAZSA KALDIRABİLİRİM HİKAYEYİ SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM MİNİK BEBELAC'LARIM <3 :*

                 Orkun'un ağzından

Yukarı çıkıp küçük hanımın odasına gittiğimde aynı bebekler gibi uyuyordu.Bu haliyle bile çoook tatlıydı.Ama yaptığı şakayı ona ödetecektim.Evet duydunuz.Hemen aşşağı indim ve Doruk'a yapacağımız planı tüm ayrıntılarıyla anlattım.Biraz itiraz etsede onu ikna ettim.Bunu ödetecektim.Neymiş 1 Nisan'mışmış.Tabi bu plan için bize biri gerekiyordu ve o kişi kesinlikle Cem olacaktı.Doruk'la olduğum kadar samimi olmasamda iyi çocuktur.

Çalıyor..

Çalıyor..

Çalıyor..

Çalıyor..

"Şükür açabildin Cem " "Ya abi işim vardı.Duymamışım." "Kızı göderiyosun hemen benim yeni eve geliyosun ben sana adresi atarım acele et." "Abi sabaha gelsem olmaz mı ?" "HEMEN GELİYOSUN CEM ACİL İŞİMİZ VAR." homurdanmasına vakit vermeden telefonu yüzüne kapattım ve hemen evin adresini mesaj attım.O sırada sinsice sırıttım Doruk bunu farketmiş olacak ki "Abi bu yapacağımız biraz fazla olmaz mı sonuçta daha yeni geldi ve sende biliyorsun bazı psikolojik sorunları var.Eğer biraz daha üstüne gidersek tekrardan olmaz mı ? Annesiyle babası bize güvenipte bıraktı bize ?"  Dur bi saniye..Doruk haklı.Lanet olsun ki Doruk haklı..Ben miniğime yapamam ki bunu yaparım ama daha hafifletilmişi. "Lanet olsun sen haklısın Doruk!" "Vazgeçtin mi yani plandan ?" "Ahh tabikide aptal.Ona saka yapacagım ama Cem'in ona zarar verme kısmını es geçeceğiz." "Ah Azra haklı sen hala aynı Orkun'sun.Hem sümüklü hem de inatçı." bu cümle isteksiz bir şekilde sırıtmama neden oldu.Tam Cem'i arayacakken kapı çalındı.Açtığımda Cem bana sinsi bakışlarla bakıyordu.Kafası ne oldu anlamında salladıktan sonra koltuğa oturmasını söyledim ve yapacaklarını anlattım.Asla ve asla Azra'ya zarar vermemesini tembihledim yoksa kötü şeyler olabilirdi.Ve yoruldum.Yarın uzun birgün olacak.Cem'i uğurladıktan sonra Doruk odasına bende odama çekildim.Gerçekten yarın uzun bir gün olacaktı..

                                     Azra'nın ağzından 

Ahh bugün çok mutluyum.Acaba Orkun ve Doruk beni nereye götürecek ? Hemen yatagımdan fırlayıp iç çamarşırlarımı yırtık açık mavi renkli şortumu ve üstüne salaş kalın askılı toz pembe tişötümüde aldım ve hemen banyoya koştum.Ilık bir duştan sonra saçımı kuruttum ve üstümü giyindim.Saçımı iyice taradım çünkü biraz kabarmıştı.Heh bu sefer iyi oldu.Makyaj çantamdan rimel alıp biraz kirpiklerime hacim kazandırdım ve dudak parlatıcımıda sürdükten sonra tamamdır.Şimdi gidip Doruk ve Orkun beyfendileri kaldıracağım.Ben hızlı adımlarla ilerlerken mutfaktan mis gibi kokular geliyordu.Allah Allah ? Bi iniyim bakayım.Yuhhh Orkun ? Doruk ve kahvaltı hazırlamak ?? Ha-ha kameralar nerde ?? Ben mutfağa girdiğimde ikisindende 'oooo' veya ıslık çalma sesleri geliyodu ? Noldu lan ilk defa mı kız görüyonuz ?? "Noldu lan ilk defa mı kız görüyonuz ?" "Bizim piremsesimiz küfürde edermişmiş" "Çok komiksin Doruk.Hem ben açım.Yemek yicem ben." "Zaten biraz daha yemek yersen kapılara sığmicaksın Azraa" "Sanane Orkun.İster kilo alırım ister zayıflarım sanane ??" "Neyse dua et bugün senin için çok güzel bir gün olacak." diyip Doruk'a göz kırptı."Ne ceviriyosunuz siz yine ? Küçükkende aranızda bir şeyler planlar beni korkutmaya çalışırdınız ama artık ben büyüdüm.Korkmam." "Hadi çok konusmada yemegini bitir cıkalım dısarı." Kafamı tamam anlamında sallayarak kahvaltıma gömüldüm evet gömüldüm çünkü dün fazla bir şey yiyemedim.İşte bir yarım saat boyunca falan hiç konusmadık ki sessizliği Orkun bozdu "Hadi piremses gidelim daha çok işimiz var." "Tamam be ben zaten bitirdim kahvaltımı hadi çıkalım." Evden çıktık arkamızdanda Orkun vardı o koşar adımlarla sürücü koltuğuna geçti ben öne Doruk'ta arkaya. Tam Orkun arabayı çalıştıracakken "Şeyy fotoğraf çekilsek birlikte olur mu ?" "Tamam olur" Ha bu arada söylemeyi unuttum.İphone 5c'm var zaten retrica sayesinde tipim birazda olsa düzeliyo insana benziyorum.Ben tam açtım çekiyodum ki birden Orkun hapşırdı.Hapşırmak bunun yanında hiç kalır.Öğürdü resmen :dd Fotoğrafa bakcaktım ki haha Orkun tam hapşırırken çekmişim fotoğrafı.Neyse kalsın ilerde bunla santaj yaparım :dd "Azra eve dönünce çekiliriz." "Bende onu dicektim zaten biran önce gidelim." 

                                                            SAAT 20:30 

Her yerde Orkun ve Doruk'u arıyorum ama yoklar.Nereye gittiler ya offf çıldırcam hava karardı da arıyorum ama cevap vermiyorlar.Tam umudumu kaybetmişken biri bana seslendi.Arkama dönmemele bir bebelac sokuna ugramam bir oldu.Maşallah analar neler yaratıyo ya."Şeyy kayboldunuz galiba ben sizi evinize bırakabilirim." "Yok,sağolun birazdan gelirler." "Ama ben Orkun ve Doruk'u bar kapısında gördüm." "Neee ? sen nereden tanıyosun ve beni nerden buldu n ?" "Ben Doruk ve Orkun'un yakın arkadaşlarıyım.Bana haber ettiler seni eve bırakmam lazımmış onlar barda kafa dağıtcaklarmış." "Nasıl yani sen onları tanıyo musun ?" "Evet" "Tamam ama evin anahtarı var mı sende ?" "Evet bana evin anahtarını verdi." "Tamam." dedim ve arabanın ön koltuğuna oturdum.Başka ne seçeneğim vardı ki ? "Hey hey hey nereye gidiyoruz ? Bu yol bizim evin yolu değil ? Kimsin sen ??" "Haha bide inandın mı bana ne kadar safsın sen ya ?Şimdi bizim evimize gidiyoruz orda daha mutlu yaşayacağız aşkım." "Ne diyosun indir beni burdan sen kisin ki bana aşkım falan diyosun adam mısın lan sen ibne indir beni burdan piç kurusu köpek!!" "Aşkım böyle daha seksi oluyosun bence sık sık böyle hırçın ol." "Ne diyosun sen indir beni!!" "Aşkım bak geldik zaten." Kafamı eve doğru çevirmemle bana bakıp sırıtan bir Doruk birde Orkun vardı..Hemen arabadan indim ve Orkun'a sıkıca sarıldım..O kadar sıkı sarılıyodum ki sanki beni bırakma dercesine..Onunda hoşuna gitmiş olacak ki o da bana sıkıca sarıldı saniyesiyle..Kulağıma usulca eğilip "Sadece şakaydı premses.Korktun ha ? Ödeştik mi ?" diye fısıldadı..Gerisini bende bilmiyordum...

HİÇ VOTE YAPMIYOSUNUZ YORUM YAPMIYOSUNUZ AMA :( BENİ AYAKTA TUTAN SİZİN VOTE'LARINIZ VE YORUMLARINIZ LÜTFEN VOTEEE :D EĞER FAZLA VOTE GELİRSE ERKEN YAYINLARIM DİĞER BÖLÜMÜ HA ;) SİZİ SEVİYORUM PREMSESLER VE BEBELAC'LARIM <3

AŞK TESADÜFLERİ SEVERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin