Tabiki de derim.Sizin yanınızda demem onun yanında derim ;)
...
Dazla daldım galiba ki annemin bana bağırması şiddetliydi. "Azra kızım uçak kontrolleri var.Hadiii" "Geliyorum anneeğğ" bu garı beni delirtecek.Belki de iyi olur gitmem.Belki ? Tabikide EVET.Yeni bir hayat ilk arkadaşlıklar ilk sevgili belkide ilk öpücük..Kim bilebilir ki ? Neyse.Ben hemen arabadan çantamı aldım falan kulaklılarımı-sevgilimi-çantama yavaşça koydum ve arabadan hayvan gibi indim.İşte kontroller falandı bilmem ne hallettik.Sonra bi baktım annem hüngür hüngür ağlıyo.Tabi dururmuyum hemen yanina kostum. "Ama bebişkosu neden hah anlatsana brz .s ?" "Azraaa" tamam vurun kafama kürekle."Tamam ya ama aglama bak üzülüyorum.Hem benim yoklugumdan yararlanıp küçük Azra yaparsınız.Olmaz mı ha kralicem ?" Hehehe babamin anneme muzipce baktıgını gordum :D Annemde biraz olsa aglamayı kesip tebessüm etti.Biz boyle mutluyken ucagın anonsunu duyduk.Hemen ben annemi bırakıp babama Küçük Emrah bakısı attım.Anladı ki beni cuzdanindan para cikartip bana uzatti.Zaten vardi param ama olsun bir kenara saklarım.Sizde oyle yapiyirsunuz dimi ? Gelin bir sarilalim :dd Ben babamı annemi falan optum sıkıca sarıldım falan sonra babam beni ugurladı ve tembihledi "İstanbul'a inince ilk isin beni aramak olacak haberin olsun." Pofff Ben tam biniyodum ki yanıma oha Bu bebelac'?ta neyin nesi lağnn ??
**30 dk sonra**
Off dakikalar gecmiyo resmen yanımda bebelac bir jojuk var ama ben utanıp konusamıyorum..Tam gozlerimle cocuga bakacaktım ki oha lan goz goze geldik :o Ölmek serbest mi ?? Ben tam yuzumu onume egecekken birden "Cok mu tatlıyım ?" dedi ne zannediyo lan bu kendini ?? ne dicem ben simdi canim sen cok seksisin ck tatlisin ck falan gibi bisey dusunsem Hee Azra cocuk seni abaza sansın. "Yoo sadece benim biraz canım sıkıldı da belki arkadasım olabilirsin diye senle konusmayi dusunuyordum." Alayla gözüme bakarken "Benimle sadece arkadas olmak isteyen bir kızı görüyorum.Aglamak serbest mi ? Ne saniyo lan bu kendini ?? "Bende karsimda ilk defa bu kadar ego yıgını goruyorum.Aglamak serbest mi ?? Al iste laf boyle sokulur.Mal.Arsız Bela.Öküz.Ego yıgını pislik herif. Aniden sogukkanlı sesini duymamla irkildim. "Anlamadım ? Sesi cok garipti..Hem sakin hemde tehdit eder bir sekli vardı.İlginç. "Diyorum ki ben diğer kızlar gibi senin gibi amerikan ergeni olan birine aşık olacak kadar 'aptal' degilim bay ego yıgını." Ya o değilde icimden 'I'm different.Bitch !' diyesim geldi jsnsjs "İddasına var mısın ?" Ne diyo la bu ?? "Anlamadım ?" "Diyorum ki iddasına var mısın ?" Ne alaka bu simdi hah anltsna brz ?? "Seni bir daha bile görmem olası degil.Ne iddasından bahsediyorsun sen ? Yok bu cocuk malın teki cıktı. "Numaranı ve oturdugun yeri-" "Asla aklından öyle bir şey gecirme!" Acaba sapık mı ? Bence playboy olayım derken amerikan ergeni olan erkekten bir farkı yok. Sadece omuzlarını silkti.Ben cam kenarının verdiği avantajla camdan aşagıya baktım ve yere yakınlıgımızla bu cilenin bitecegine az kaldıgınin farkına vardım.Ben tam gozlerimi kapatmısken birden amerikan ergeni beni dürtmeye basladı.Ben her zaman ki alışkanlıkla "Anne 5 dk daha lütfenn.Hem gec kalmam söz valla uyancam hemen."
Doruk'un agzından
Allah'ım yanımda ki kız tam bir bas belasıydı.İlk defa beni tersleyen bir kızla karsilastım.Baska bir kiza bu soruyu sorsam-idda sorusunu-hemen boynuma atlardı.Ama ögreniceksin benim kim oldugumu güzellik.Her sey sırasıyla.Ben dalmısken birden ucagı bosalttiklarini gordum.Yanımda ki bas belasıda uyuyordu.Tanrı'm ne kadar da masum.Normal yasitlarina gore hicte makyaj yapmamis.Ne guzel.Suan onun dudaklarından opmemek icin kendimi zor tutuyorum.Ama her sey sırasıyla degil mi ? Pic smile yaparak onu dürttüm.Uykulu sesiyle bana "Anne 5 dk daha lütfenn.Hem gec kalmam.Söz valla.uyancam hemen.Demek annesiyle hergun boyle bir tartisma yapiyordu bizim bücürük.Noluyo lan sana Sen Doruk Eroğlu'sun ! Hemen kendime geldim ve ufaklığa "Kalk hemen ucak indi bi biz kaldık inmeyen." dedim gülerek.O da benim sesimi duyar duymaz sıcrayarak kalktı.Arada etrafa bakiyor ve gozlerini ovuyordu.Gülmelerim artık kahkahalara dönüsmüstü cunku yuzu bir palyacodan farksızdı.Cantasını alıp benim cekilmemi bekliyordu.Bende cekilerek elimle onu kapıyo yonlerdirdim.Aslında biraz uzulmustum.Tam gidecekken "Hey bu arada ben Doruk.Doruk Eroğlu.Benim yuzume yuzunu burusturarak baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TESADÜFLERİ SEVER
Tienerfictieİlk aşk ilk öpücük ilk arkadaşlık..Kısacası ilklerle dolu bir dünya sizleri bekliyor..Peki bu kargaşayla geçireceğiniz yılları hiç ummadığınız bir anda unutursanız ?