Wstęp

257 10 9
                                    

Jak zapewne domyśliliście się po tytule, jest to ArtBook, tyle że reaktywowany i o wiele bardziej zorganizowany. Postanowiłam, że w reaktywowanej wersji napiszę wstęp, aby objaśnić parę spraw organizacyjnych.


JAKIE RYSUNKI BĘDĄ SIĘ TUTAJ POJAWIAĆ?

FanArty moich ulubionych postaci z, najczęściej, seriali oraz rysunki moich wymyślonych postaci. Będą również rysunki różnych okładek do mych FanFiction w formie one-shotów, ale nie tylko. Po prostu różne różności, ale tylko te, które uznam za najlepsze.


TECHNIKA RYSUNKÓW ORAZ UPORZĄDKOWANIE ICH.

Rysunki będą najczęściej rysowane lub, rzadziej, malowane farbami. Innych technik raczej nie będę używać, no chyba, że akurat będę mieć na jakąś inną ochotę. Rysowane będą na kartce oraz, czasem, w programie "Paint Tool SAI". Uporządkowane będą tak, że przed tytułem rysunku będzie "[Paint Tool SAI]" lub "[Papier]", abyście wiedzieli, na czym rysowałam.


CO BĘDZIE W MEDII?

W starym ArtBooku w medii dawałam ten sam rysunek, co w rozdziale, ale uznałam to za głupie. Jaki był w tym sens, do teraz nie mam pojęcia. W medii będę dodawała piosenki lub filmiki, które słuchałam podczas rysowania. ;3


CO ILE BĘDĄ SIĘ POJAWIAŁY RYSUNKI I ILE W DANYM DNIU/TYGODNIU ICH BĘDZIE?

Na razie, rysunki będą pojawiały się raz na tydzień, ale nie dotyczy to następnego tygodnia, gdyż chcę odpocząć od komputera. Później, gdy najładniejsze się skończą, będą pojawiać się nieregularnie. Gdyby zapowiadała się jakaś dłuższa przerwa, powiadomię was. A będę dodawać ich po pięć na tydzień.

Każdy jakąś pasję ma, czyli ArtBook Ramoninth.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz