[Papier] [Lineart] Dwanaście OC i Grzegorz Antychryst na jednym rysunku.

24 2 0
                                    

Rysuję ten rysunek od wczoraj i miałam go pokolorować dzisiaj, ale po prostu już mnie się nie chciało, więc postanowiłam to zostawić na kiedy indziej. W każdym razie, jako iż zapewne nie wszystkie postacie na tym rysunku są wam znane, to wypiszę, kto jest kim. Ta wybitnie wkurzona OC z kucykiem to Laura Ostrowska, postać do mej przyszłej autorskiej serii opowiadań "Jedna decyzja.". Tytuł roboczy jak coś i nie zdziwcie się, jeżeli kiedyś się zmieni. Ten wyjątkowo czymś zmęczony OC pod nią, to syn Laury, Kornel Ostrowski. OC z zasłoniętymi przez włosy oczami to Aron Frydrychowicz, tylko tutaj bez maski. Jego wersję w masce możecie gdzieś tam znaleźć w tym ArtBooku. Pod nim jest wyjątkowo zażenowany OC, który to jest jego przyjacielem i nazywa się Dimitrij Inshakov. Na samej górze kartki widnieją dwie dziewczyny, czyli Laura Abramowicz i Emilia Horodecka, które obejmują Dawida Horodeckiego. Pod nimi widnieje Claire Whittaker, czyli Tristitia, która z wielką chęcią dusi Gregory'ego Turnera, czyli Sezorisa, który nie jest z tego powodu szczęśliwy. Obok Tristitii jest moja główna OC, Lisa Lopez, która obejmuje Patrikieja Chaykovskiego, mego OC do pierwszej i ostatniej części serii FanFiction "Kroniki Kombinatu". Jak widać, nie jest on z faktu obejmowania go zadowolony. Na samym dole widoczni są Sebastian Horodecki, który zmienił sobie fryzurę, bo czemu nie i Grzegorz Antychryst. A sam rysunek będę musiała jeszcze pokolorować, więc w kolorze, zapewne będzie ładniejszy. Szablon, w jaki zostały wpisane te postacie przerysowywałam stąd: https://pl.pinterest.com/pin/667940188457922340/. Wiem, że moja wersja nie jest idealnym odwzorowaniem tej z Pinteresta, ale i tak mnie się podoba. ;-)

 ;-)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Każdy jakąś pasję ma, czyli ArtBook Ramoninth.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz