A znalazłam taki na DeviantART i postanowiłam go zrobić.
Kocham ❤💛💚💙💜🖤:- Robin x Gwiazdka - Bądźmy szczerzy, to chyba najlepszy ship w całym serialu, no i został oficjalnie potwierdzony na końcu pełnometrażowego filmu. Po prostu w wielu momentach różnych odcinków można było zobaczyć, że Robin i Gwiazdka idealnie do siebie pasują.
- Bestia x Raven - Właściwie to nie jestem do końca pewna, dlaczego lubię ten ship. Może dlatego, że to są przeciwieństwa, a jak wiemy, przeciwieństwa się przyciągają. Po prostu uznaję ten ship i fajnie by było, gdyby został oficjalnie potwierdzony.
- Gizmo x Jinx - Nie wiem, dlaczego kocham ten ship. Jakoś tak według mnie oni oboje do siebie pasują.
- Cyborg x Żądło - Jakoś tak, według mnie, do siebie pasują. Wiem, że na początku ich znajomości trochę się ze sobą kłócili, ale no jest to jeden z wielu shipów, które uznaję, ale nie potrafię wytłumaczyć dlaczego.
Lubię 👍:
- Kid Flash x Gwiazdka - Spotkałam się z tym na DeviantART i mógłby to być spoko ship.
- Cyborg x Jinx - Na sto procent lepszy ship niż sławetny Kid Flash x Jinx. Po prostu tak jakoś sądzę, że mogliby być spoko shipem. Możecie za to podziękować odcinkowi "Misja z przechwytem".
Toleruję ✌:
- Slade x Terra - Wiem, wiem, co o mnie pomyślicie. Jednak toleruję ten ship tylko dlatego, że był jako tako przedstawiony w komiksach, z tego co wiem, gdyż ich nie czytałam oraz w filmie "Teen Titans: Judas Contract".
Nie lubię 👎:
- Kid Flash x Żądło - Nie przypominam sobie żadnego odcinka, w którym oboje by występowali. Nie jest znana żadna relacja pomiędzy nimi, więc raczej ta para by nie wypaliła.
- Cyborg x Gwiazdka - Jakoś tak według mnie do siebie nie pasują. Jako przyjaciele są spoko, ale nie sądzę, aby dali radę jako para.
- Robin x Raven - To pewnie dlatego, że wolę ship Robin x Gwiazdka i Bestia x Raven. Mogą być jako przyjaciele, ale nie jako para.
- Slade x Raven - Tak, ten ship istnieje naprawdę. Sorki, ale oni są wrogami i w samym serialu nie mieli się ku sobie. Po prostu NIE.
- Red X x Raven - Ten ship by nie wypalił. Oni nie są w przyjaznych relacjach, a i sam Red X pojawiał się zbyt rzadko, aby można było zrobić z nich prawomocną parę.
- Red X x Gwiazdka - Było zbyt mało momentów z nimi, żeby można było ich sparować. A poza tym, only Robin x Gwiazdka.
- Robin x Kometa - To wrogowie, a poza tym nie było, chyba, widać ich wspólnych relacji. No, a w ogóle jak by to miało wypalić? Robin mieszka na Ziemi, a Kometa na Tamaranie, so...
- Bestia x Kometa - Nie było żadnych wspólnych momentów z nimi, aby można było ich połączyć.
Nienawidzę 💔:
- Robin x Cyborg - To może dlatego, że nie lubię pairingów yaoi. Sądzę, że oni byliby OK tylko jako przyjaciele, a nie para.
- Cyborg x Gizmo - Serio. Przecież oni się nienawidzą!
- Kitten x Gizmo - Serio. x2 Nie było ŻADNYCH odcinków, w których oni pojawiliby się w jednym momencie, dlatego nie ma podstaw, aby robić z nich parę.
- Bestia x Jinx - Nie sądzę, aby to w ogóle wypaliło. W końcu Tytani i H.I.V.E to wrogowie.
- Raven x Jinx - Również poznałam ten pairing na DeviantART. Nie sądzę, aby się sprawdził z tego samego powodu co powyżej, no i też dlatego, że pairingów yuri również nie lubię.
- Kid Flash x Jinx - N.I.G.D.Y! Jinx pasuje do ciemnej strony mocy, a nie do tych dobrych, do chÓja!
- Gwiazdka x Kitten - Przecież Gwiazdka jej szczerze nienawidzi. Jak mogłyby być parą?
- Robin x Kitten - Przecież Robina denerwowała Kitten oraz chciał jak najszybciej się od niej urwać. Jak mógłby ją pokochać?
- Kometa x Kitten - Kolejny wydumany pairing. Przecież nigdy Kometa i Kitten nie pojawiły się w tym samym momencie, dlatego nie ma podstaw, aby tworzyć taki pairing.
- Mad Mod x Mumbo - Da fuq?
- Mad Mod x Robin - Przecież to wrogowie. Nie sądzę, aby była z nich dobra para.
- Mumbo x Raven - Z tego, co skapnęłam się po odcinku, Raven raczej za nim nie przepadała, więc pairing by nie wypalił.
- Raven x Terra - Nie. Po prostu nie. Terra nie pasuje do nikogo z serialu, to po pierwsze. No, może do Slade'a (*włącza barierę ochronną przed widłami i innymi narzędziami mordu*). Raven i Terra mogłyby być co najwyżej przyjaciółkami, ale nigdy nie parą.
- Red X i Robin - Co. ;-;
- Robin x Slade - Płoń, twórco tego shipu. Płoń dalej, aż spłoniesz. Gejowski pedofilski pairing to chyba czterdziesty krąg piekła. A poza tym, jak można tak krzywdzić Slade'a?!
- Bestia x Robin - Yyy...Nie sądzę, aby to wypaliło. Dla mnie Robin i Bestia to po prostu przyjaciele, ale parą raczej by nie byli.
- Kometa x Gwiazdka - Pięćdziesiąty krąg piekła. Lesbijski kazirodczy związek to jedno z najgorszych, co mógł zobaczyć Internet.
- Bestia x Terra - Ta szmata z całkiem spoko postacią? Sorki, ale nie. Ta idiotka do niego nie pasuje po prostu. Jak Bestia mógłby być z dziewczyną, która zdradziła i jego, i drużynę, do której należy oraz wydała ich prywatne informacje? Ci, co uznają ten ship chyba coś ćpali.
Pusty szablon tego mema pochodzi stąd: https://shadow-cipher.deviantart.com/art/Teen-Titans-Shipping-Meme-414565032
CZYTASZ
Każdy jakąś pasję ma, czyli ArtBook Ramoninth.
RastgeleJest to mój reaktywowany, jednak bardzo zmieniony, ArtBook zawierający FanArty oraz rysunki moich wymyślonych postaci.