טוב, זה את האמת הסיפור הראשון שאני מפרסמת בוואטפאד, מקווה שתהנו ממנו :)
הסיפור יהיה בעיקרון רק על ג'סטין. לא מכניסה עוד מפורסמים לבינתיים :)
בהצלחה לי:)
(בכל פעם שהכתב יהיה נטוי זהו זיכרון)
"מלודי!" אימי נכנסה לחדרי בסערה,
"כן אמא?" התעוררתי מהחלום המתוק על האביר שהציל אותי מהרשע.
"קומי מהר אנחנו עוזבים!" היא הוציאה את המזוודה שהייתה מתחת למיטתי וזרקה אותה על הרצפה,
"מה קרה?" שאלתי בדאגה, התרגלתי למקום, מצאתי חברות, התמקמתי.
"קדימה מתוקה בלי לשאול שאלות מיותרות!" קמתי במהירות מן המיטה, לא פוצה את פי יותר, התחלתי לארוז את חפציי, מוציאה את הצעיף שג'סיקה סרגה לי, רואה את התמונה הקבוצתית של כולנו, את ג'יידן האקס שלי, את מארי ואת ג'סיקה, כולנו מאושרים. למה לעזוב אותם..?
"קדימה מותק אנחנו מאחרים" אמא דחקה בי, עזבנו את הבית, אני ואמא, איפה אבא?
"לשדה התעופה" אמא אמרה לנהג המונית כאשר נכנסו, מה הולך פה?
הגענו למקום, לקחנו כרטיסים, בדיקות בטחוניות, דרכונים.
רצנו למטוס, עברנו את השרוול והתיישבנו במקום המסומן.
"עכשיו תספרי לי." דחקתי באימי, מה הולך פה? מדוע בלילה אנחנו עוזבים? לאן אנחנו עוזבים? ולמה?
"אוקיי. את יודעת שאבא שלך מהמר,-" הנהנתי חלושות נותנת לה להמשיך ולהבהיר אתהעניין. "הוא הימר עלייך." היא נשמה עמוקות ופי נפתח. איך הוא יכול לעשות לי את זה? "הוא הפסיד. את אמורה עכשיו להיות שייכת למי שניצח. אני לא רציתי לעשות לך את זה מל! תביני אותי! הזמנתי כרטיסים, השארתי את אבא פה. אני רוצה שנבנה חיים חדשים." פנינו התמלאו בדמעות, איך הוא יכל לעשות לנו את זה? להמר עליי? כעסתי על אבי, אבל גם אהבתי אותו.
עיני נעצמו עם המוזיקה המרגיעה שהגיעה מן האוזניות שלי, השירים שאני אוהבת התנגנו, אותו פלייליסט שוב ושוב. מתי ננחת? לאן אנחנו בכלל טסים..?
"בעוד כ-20 דקות ננחת במיאמי, אנא הדקו את החגורות. מזג האוויר כרגע במיאמי הוא כ-20 מעלות, אין עננים."
הערתי את אימי בצפייה, אז למיאמי אנחנו טסות?
"אמא, תודה." חיבקתי את אימי שהרגע קמה משנתה, היא נשקה לראשי וחיבקה אותי בחזרה, דמעה זלגה מעיניה.
אל: ג'סיקה,מארי,ג'יידן
*מיאמי הנה אני באה.. אתגעגע ;)*
מיד התגובות היו רועשות, מארי וג'סיקה כעסו עליי שלא באתי להיפרד לעומת ג'יידן שהגיב לי-
YOU ARE READING
teach me how to love
Fanfiction״זאת הפעם הראשונה שזה קורה לי״ מחזיק בידה מושך אותה אליי, קרוב לליבי, זה שפועם פי 5 על ידה. ״מה אתה רוצה ג׳סטין?״ היא מסננת, ובצדק. מי תרצה להיות איתי אחרי שהעברתי אותה את שבעת מדורי הגיהנום? ״אני רוצה להגיד לך דבר אחד״ אומר לבסוף, ״אני אוהב אותך מל...