-פרק 4-

1.7K 52 9
                                    

שבת שלום אהובות שלי <3

אני רוצה שהסיפור יתקדם יותר..  תנסו להביא חברות או כל שיט אחר..

ככל שיהיו הצבעות יותר גבוהות אני אמשיך, במיוחד שאני נכנסת ישר אחרי פסח לבגרויות, ואז אחרי פסח תצטרכו לחכות חודש בלי פרק.. או אפילו יותר.. בעצם חודשיים. אז אם בפסח תצליחו להביא הצבעות יותר גבוהות, אני אמשיך בכל יום.

תהנו <3

ג'סטין נותן לי זכות קדימה להכנס אל תוך הביתן, הביתן מדהים. 

"זה.. זה של ההורים שלי" מדבר לבסוף,

"אה.. נחמד" 

הביתן בנוי מעץ כמובן, בתוכו יש כורסאות, שולחן אוכל, מטבחון, חדר שינה ואח לחימום (הסקת עץ).

כאשר שומעים טריקת דלת חזקה נבהלת לרגע.

"מה..מה זה היה?" שואלת בבהלה, ליבי דוהר.

ג'סטין ניגש לדלת, בודק אותה, ולבסוף אומר-

"הדלת נעולה, משהו חוסם אותה מבחוץ, אנחנו נעולים."

שוכבים על השטיח ראש אל ראש, שנינו בשקט.

"אז.. למה הגעת לפה?" שואל ג'סטין,

"לספר לך?"

"ברור.."

"חכי שנייה" הוא התעסק עם האייפון שלו, לא שאני מבינה בזה, כלומר, נהגתי להבין, עד שזרקתי אותו . 

"תמשיכי" אומר לבסוף.

"אוקיי, אבא שלי מרשל, תמיד אהב להמר, פה ושם על כסף, מכוניות ועוד דברים, ואמא שלי סטפני, הייתה אמא מאוד חמה, ביתית ודאגנית במיוחד, נגיד אם נכנסתי לבית באיחור של חמש דקות, השאלות שלה היו נוקשות..-" נזכרת בתקופות,

"יום אחד.. אמא העירה אותי בלילה, ממש מאוחר, ואמרה לי לארוז את הכל, היא הוציאה את המזוודה שלי ונתנה לי זמן, לא הבנתי כלום. מה קורה, איפה אבא שלי. הגענו לשדה תעופה, ופשוט טסנו. הסתבר, שאבא שלי הימר עליי. והפסיד, זה שניצח, רצה אותי לעבודת זנות בשבילו, להיות הזונה הפרטית שלו. אבא שלי רצה לתת לו אותי. הבת היחידה שלו. אחרי שהגענו למיאמי, אמא שלי עזבה אותי. וזה הסיפור שלי.." דמעה זולגת על יד אפי, ונגרפת על ידי.

"אה.. אני לא ידעתי.." אומר בנחמדות.

"זה בסדר.."

הוא מקים את שנינו, גורף אותי לחיבוק מנחם..

הוא מתעסק לשנייה עם האייפון שלו ומחזיר אותו לכיסו.

"אתה לא קורא לעזרה?"

"נגמרה לי הסוללה כרגע..." עיניו היו שחורות. למרות שתמיד עיניו חומות דבש, הן היו שחורות כפחם.

"בואי, הוריי החביאו פה שתייה חריפה" מושך את כף ידי לעבר ארון קטן, מתכופף, מכניס את ידו האורכה דיה אל הארון הקטן, מוציא בקבוק שקוף.

"זה נקרא וודקה" מסביר לי.

"בואי אני יודע שיש לי פה מלח!" רוטן לכיוון ארון אחר.

"מה עושים עם המלח?" שואלת כאשר ג'סטין מוצא,

"הוודקה מאוד חריפה, שמים מלח ולאחר ששותים מוצצים את המלח" אומר כמובן מאליו.

"אה אוקיי" מהנהנת להבנה.

"רוצה לנסות?" שואל מגיש לי את הבקבוק נטול פקק.

ריח חריף וחזק יצא משם, וודקה נקייה, לא יצא לי לנסות.

יצא לי לנסות קוקטיילים וטיפת וודקה מעורבבת עם שתייה אחרת, אבל במינימליות. אבל לא וודקה נקייה.

"קחי" מגיש את הבקבוק לעברי, 

לוקחת שלוק, מוציאה אנחה של חריפות מפי, מחפשת את המלח.

רואה את המלח זרוע על הצוואר של ג'סטין, לא עניין אותי המקום, החריפות השתלטה על פי.

מוצצת את המלח מצווארו, שומעת אותו פולט גניחות חלושות.

לאחר חצי שעה ושני בקבוקים ריקים

"את מעצבנת אותי" פולט ג'סטין,

"למה?" מסובבת את ראשי אליו בצחקוק,

"את כל כך יפה דאמ, אבל אני רוצה לעשות לך רע. אבל את מעצנת אותי! את הופכת אותי להיות מישהו שהוא לא אני" אומר בצורה שאינה ברורה,

"אוקיי, גם אתה מעצבן אותי!!" רוטנת בצחוק,

"למה?" 

"אתה מנסה להשכיב אותי כל שנייה ושנייה! אני בתולה אז זה אומר שאתה צריך לדפוק אותי?!" צורחת לעברו.

פניו החווירו,

"אני מצטער.." 

משהו היה נראה לי מזוייף, ממתי הוא מצטער? 

"למה סמנתה שונאת אותך?" פולטת.

"אני והיא שכבנו פעם, ואז כשבגדתי בה היא נהפכה להיות הצדיקה שהיא היום" אומר בברירות.

"אה.." פולטת אנחת יאוש.

"אז מה לגבי זה שאת בתולה?" הוא מנסה לעצבן.

ומצליח.

teach me how to loveWhere stories live. Discover now