Çadır II

556 60 12
                                    

İnsanlar önce sınırları çizdiler, sonra da o sınırlar için savaşmaya devam ettiler..

*-*-*

Sherlock için saçmaydı belki  insanların doğasında bulunan hatanın yol açtığı savaş fakat yine de bağlı olduğu topraklar için bir şeyler yapması gerekiyordu.

Almanlar iyice gerilemişti. Hatta neredeyse Hitler geri çekilmek üzereydi. Savaş bitecek ve Sherlock yeniden İngiltere'ye dönecekti. Bunu bekliyordu. Bunu hissediyordu ama öncesinde yapması gereken şeyler vardı.

Doktor Watson çadıra geldiğinde doğru bulmadığını belli eden bakışlar ile Sherlock'u süzdü.

"Bay Holmes yatağınızda olmanız gerekirdi."

Onu nazikçe kolundan tutup yatağına oturttu.

"Uzun süredir yatıyorum. Kaslarımın ne derece iyileştiğini görmek için kalkmam gerekliydi Doktor Watson."

John gülümsedi.

"Bunu sizi muayene ederek size söyleyebilirim General."

John, Sherlock'un tepkisini beklemeden yatağa yaklaşıp kontrollerini yaptı.

"Çok iyi. Hemen hemen iyileşmiş sayılırsınız General."

"Ah... Tanrı aşkına biri daha bana general derse kendimi vuracağım. İnsanların yaptığı derecelendirmeler umurumda değil. Asker bile sayılmam, ben Sherlock Holmes'um. General değil. Eğer bir sıfat arıyorsanız Dedektif Holmes diyebilirsiniz Doktor Wotson."

John, Sherlock'un konuşurken ki ifadesine, kelimeleri yaşıyormuşcasına ifade etmesine, ellerini kullanımına, dudaklarını kıpırdatmasına öyle kendini kaptırmıştı ki Sherlock'un söyledikleri bir süre havada asılı kaldı. Gözlerini istemsizce derin mavi gözlere odaklanmıştı. Kendini o gözlere bakmaktan alamıyordu. Kaybolmuştu sanki. Öylesine yok olmuştu ki o gözlere bakarken Sherlock uzun süren göz temasından rahatsız olup gözlerini çevirmişti.

Sherlock şimdi insanları nasıl bir rahatsız durumda bıraktığını fark etmişti, gözlerini dikip birine baktığında karşındaki kendini tedirgin hissediyor olmalı diye düşünmüştü.

John boğazını temizledi.

"Daha iyi olmanıza sevindim Bay Holmes. İngiltere'nin size ihtiyacı var."

O tam bu sözleri söylerken çadıra İngiltere'nin ta kendisi girdi.

"Sherlock artık daha fazla zamanımız kalmadı! Bir an önce... Doktor?"

All of MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin