Egy fiú lába volt. Méghozzá egy híres fiú. Én sem akartam elhinni, hogy kit látok, de muszáj volt megszólalnom, mert rajtam kívül, már mindenki beszélgetett.
-Hali. - mondtam ki az egyetlen szót ami hirtelen eszembe jutott. Na de, hogy hogy mondtam. Borzalmasan vékony volt a hangom, és még én is meglepődtem, a magasságán. A lányok csak furán néztek rám, ahogy Sam is. De volt egy ember, aki rám se nézett.-Helló. - intett a kezével Charlie. Igen. Charlie Puth. Ott volt. Lába az asztalon, és valami lövöldözős játékon játszott az X-boxon. Helyes srác. És az a csík a szemöldökében kifejezetten menőn festett. Furcsa volt egy egyszerű fehér pólóban, és rövidnadrágban látni. A haja sem volt a szokott módon beállítva, hanem csak egyszerűen szana szét állt. Jó nem mondom azt, hogy nem állt jól neki, mert bármelyik lány ha meglátná azonnal beleszeretne, csak nem volt megszokott. És az a legfelháborítóbb az egészben, hogy még így is megállná a helyét egy videó klippben, vagy akár egy újság címlapján.
-Jó, figyelem mindenki! Chars, tedd le a kontrollert, különben elteszem, de abban nem lesz köszönet. Lányok, üljetek le ahová tudtok. Most! - adta ki az instrukciókat Sam. Mindenki leült, és Samet figyeltük. Charlie is letette a kontrollert, és végignézett rajtunk, mivel ezt még nem tette meg.
-Jólvan. Nos vágjunk bele. Egyikőtök sem tudja, hogy miért van itt...
-Én itt lakom. - röhögött Samre Charlie.
-Hát nem is hozzád beszéltem. Legközelebb tartsd magadban a frappáns beszólásaidat. Kösz. Na szóval. Lányok, bizonyára érdekel, hogy miért vagytok itt. Az van, hogy Charlienak lesz egy új dala. És a videóklippbe kell négy táncos. - mondta, de a mondat már most nem stimmelt. Négy táncos? De mi öten vagyunk.
-Illetve, egy lánynak más lesz a dolga. Döntsétek el, hogy ki lesz az az egy, most, mert utánna csak veszekedés lenne belőle. Tapasztalat. - tette hozzá. Mi pedig elkezdtünk gondolkodni.
-Hm...Én biztos, hogy nem. - szólalt meg Broke. Ezzel én nem értettem egyet, mivel Broke a lagjobb köztünk, de nem vitáztam, mert ha Broke azt mondja, hogy nem, akkor az úgy van.
-Én sem. - mondta Maya. Jó, maradtam én, Tina és Ann.
-Hát, ha muszáj... - kezdte Ann, de nagyon jól tudtam, hogy ő akar az az egy lenni. Oda van Charlieért. Látom rajta. Pff.
-Jó akkor Ann. Nem húzom tovább. - jelentette ki Sam.
-Nos, a négy lány táncol, van egy összeállított koreográfia, Ann pedig, szépen andalog Charlieval. - mindannyian összenéztük, mert nem tudtuk, hogy ez most pontosan mit is takar.
-Ó, de értetlenek vagytok! Charlie és Ann nagyon közeli kapcsolatban lesznek a klippben. Nagyon! Azt akarom, hogy még a nyolcvan éves öregembert is felizgassa! Nem érdekel, mi áron, de ezt akarom! - mondta kissé hisztérikusan. Charlie arcát figyeltem, hogy mit fedezek fel rajta, de semmit nem tudtam kivenni. Bár biztos csinált ilyet már vagy ezerszer. Hosszasan bámultam, amikor észrevettem, hogy Sam elment, és Broke engem bámul. Mikor látta, hogy ránéztem, elindult felém. Arrébb csusszantam a fotelben, és odaengedtem Brokeot.
-Mi a helyzet? - kérdezte tőlem.
-Semmi. Fura ez az egész. - mondtam halkan a végét.
-Az. - értett egyett.
-Amúgy...Charlie vagyok. Charlie Puth. - mondta az énekes.
-Tudjuk. - felelte értetlenül Maya.
-Nem...- röhögött kínosan a fiú, miközben a hajába túrt - csak gondoltam, bemutatkozhatnátok. - nézett ránk.
-Ó! Akkor ezt mondd, ne azt, hogy te ki vagy mert ezt mindenki tudja. Amúgy Broke Trein. - nevetett Broke.
-Maya Anderson.
-Martina Jersey.
-Annabella Brite.
-Ashlee Banks. - mondtam a nevemet. Jó, mondjuk logikus, hogy nem a szomszédom nevét mondanám, de mindegy.
-Aha, szóval Maya, Annabella, Martina, Broke, Ashlee. - mondta sorban, ahogy ültünk.
-Igen. - helyeseltem.
-Király. - rágta Charlie a szája szélét, majd felállt - amúgy, nem kell itt ülnötök, szóval szét nézhettek a házban. - mondta, majd elindult fel a lépcsőn.
Minden lány elindult valamerre, csak Tina és én maradtunk.
-Szétnézünk? - kérdeztem, de Tina nem mozdult, csak a falat szugerálta.
-Ann idegesítő. - jelentette ki.
-Mert? - kérdeztem, de én is hasonló véleménnyel voltam róla.
-Tapad.
-Igen. De tudod, ez a Charlie is egy fura gyerek. Szerintem teljesen el van szállva magától. Ann megérdemli. Amúgysem hiszem, hogy egy ilyen fiúnak, aki bármelyik lányt megkaphatná, sokáig kéne Ann. Gondolj bele, hány barátnője lehet egyszerre?
-Igaz. - nevetett Tina.
-Na megnézzük Mr. Félisten kunyhóját, vagy neked ez a fal jobban bejön? - mosolyogtam a barátnőmre.
-Mennék, de előtte megkeresem a mosdót.
-Rendben. - majd elindultam fel az emeletre.
Fent, a lépcső után volt még egy hatalmas nappali szerűség, és abból nyilt egy folyosó. A folyosót négy szoba szelte.
Gondoltam megnézem az egyiket, ha már itt vagyok, és benyitottam az utolsó szobába.
Na most, azzal egy időben, hogy kinyitottan az ajtót, koppant valami. Méghozzá egy gitár a földön. Körbenéztem, és egy embert láttam a hatalmas francia ágyon. Charlie volt az. Jézusom!
Ez Charlie szobája.
[Sziasztok! Ismét itt vagyok egy résszel. 😊 Remélem tetszett, ha elolvastátok! Puszii 😘💜]
YOU ARE READING
Csak egy hívás -1-
Teen Fiction⭐Részlet⭐ [...Na és most, egy jó kis tinifilmben ez az egész úgy lenne, hogy a lány elindul ki, de a fiú karon ragadja, visszahúzza és csókolja, addig amíg nem szólnak, hogy letelt a szünet, bár még akkor is folytatnánk. Aha, na ezért nem egy filmbe...