-Öhm... Jó reggelt kívánok, Mrs. Puth és Mr. Puth. - törtem meg a jeget, a lehető leglazábban.
-Jó reggelt...
-Ashlee Banks. - segítettem ki őket.
Charlie szülei egy bizonyos idillt mutatnak. Sőt, az egész család. A gazdag, diplomata jó kiállású szülők, a szép, okos Mikaela és Stephen akiről nem tudok sokat, de ő sem érezheti magát háttérben és végül Charlie, aki tehetséges helyes, aranyos és jó kiállású. Maga a tökéletes család. A miénkkel ellenben. Vagyok én, aki teljesen átlagos, Lili Banks, a gyönyörű, modell nővérem, Kate, a gót húgom és David a bátyám. Mi négyen teljesen normális, fiataloknak szamítunk. Talán Lili egy kicsit kilóg mivel őt sokan ismerik a modellkedésből adódóan. Ja, és persze a szüleink. Anya, aki mindent megtenne értünk, és próbál mindent megadni, ahogyan apa is. Rengeteget dolgoznak annak érdekében, hogy megfelelő iskolába tanulhassunk, hogy viszonylag szépen öltözködjünk. Bár én 14 éves korom óta igyekszem a magam ura lenni, diákmunkát vállalni, és Katenek is segíteni.
Teljesen más a két család. Charlie és én nagyon különbözünk.-Ashlee Banks... hm, gondolom a fiam barátnője. - méregetett Mrs. Puth.
-Valami olyasmi. - mormogtam. -Charlie a szüleid vannak itt. - kiáltottam vissza az alvó fiúnak.
-Esetleg behívsz minket? - kérdezte flegmán Charlie anyukája.
-Persze, jöjjenek csak be.
-Megtisztelsz.
Beljebb mentek, ahol Charlie az ágyon hanyadt feküdve nézte a plafont, majd a szüleire szegezte a tekintetét.
-Hali. - köszönt.
-Chars! Fiam, miért az internetről tudom meg, hogy baratnőd van? - csapott bele a közepébe Mrs. Puth.
-Mert meg a netet is gyakrabban látogatod mint engem? - kerdezte a fiú ,,érdeklődve".
-Na de kisfiam, szólhattál volna!
-Lehet, hogy neked nem tünt fel, mert bár egy köpésre laktok innen, megis csak egy évbe egyszer jöttök, de idők közben felnőttem. Mostantól szóljak minden egyes vécézésem előtt, vagy mi? Esetleg pelenkázni is akarsz?
-Na de Chars! Mi történt veled? - kerdezte döbbenten Mrs. Puth. Charlie apukája idök közben kiment a teraszra, fogalmam sincs miért.
-Megnősültem.
-Micsodaa?? - hüledezett Mrs. Puth.
-Ajj már, vicc volt. - mondta, majd megragadta a karom, és maga mellé húzott, majd nyomott egy puszit a homlokomra ,,csak azért is" stílusban.
-Fiam, éppen beszelni próbálok veled!
-Sok sikert. - intett.
-Ugye nem aludtatok még együtt..
-Nem, csak reggel valahogy ideteleportált.
-Jezusom! De ugye tudod, hogy ha együtt alszotok akkor hasz...
-Figyi, ha felvilágosító órát akarsz tartani, akkor eléggé elkéstél. - mondta, majd belecsókolt a nyakamba. Jujj, komolyan már én éreztem magam kínosan Mrs. Puth tekintetétől.
-Khm! Ha már ez a helyzet áll fent, legalább beszélgethetek kettesben Ashlee Banks-el?
-Nyugodtan, előttem. - mondta.
-Egyszerűen csak meg szeretném ismerni. Ez olyan nagy kérés?
-Azt előttem is lehet.
-Charlie, megleszek. - mondtam, majd szorítottam egyet a kézen.
-Ash, hallgass rám. Nem jó ötlet.
-Minden oké. - mondtam, aztán nyomtam egy puszit az arcára és Mrs. Puth-al együtt átmentunk a szobámba.
-Szóval. Ashlee Banks.
-Igen Mrs. Puth.
-Van testvéred? - vonta fel a szemöldökét.
-Igen, három.
-Hogy hívják őket?
-David Banks, Kate Banks és Lili Banks.
-Lili Banks? - csillant fel a szeme. Jé, miért nem csodálkozok, hogy őt ismeri?
-Ismeri? - kérdeztem, de ez csak formaság.
-Hogyne, sajnos még személyesen nem volt szerencsém találkozni vele, de terveztem. Van jelenleg barátja?
-Úgy tudom, hogy igen.
-Francba, pedig ő tökéletesen illene Charshoz.
-Már elnézést! - mondtam felháborodottan.
-Ez az igazság. Jobban illene a fiamhoz mint te. Ő idősebb, magasabb, vékonyabb, szőke hosszú haja van... Te meg! Fiatal vagy, alacsony, és bár nem vagy kövér, de a nővered dereka vékonyabb. Neked jóval sötétebb a hajad.
-Khm. Azt gondolom, hogy nincs sok korkülönbség köztünk, meglehet, hogy alacsony vagyok és az is biztos, hogy nem vagyok olyan vékony mint a nővérem, de nem is vagyok modell! A hajammal pedig szerintem semmi baj nincs. Meg akart ismerni? Tessék, 19 éves vagyok, a szüleim nincsenek olyan helyzetben, mint maguk, de tökéletesen élnek. Már tudja, hogy 3 testvérem van. Látja, hogy nézek ki, szóval szerintem több mindent nem kell tudni. Iskola mellett, egy hotelben vagyok diakmunkán, és táncolok. Most pedig én le is zártam ezt a beszélgetést. - mondtam, majd felálltam, és kinyitottam az ajtót, jelezve, Mrs. Puthnak, hogy távozzon.
-Tudod, nem ilyen barátnőt képzelek a fiamnak. Szebbet, jobb modorút, és jobb modút. Tenni fogok róla, hogy a ti kis kapcsolatotok ne legyen komoly.
-Viszlát! - csuktam be az ajtót, majd a terasznál átsiettem Charliehoz.
Mindent elmeséltem neki, és hát nem volt nyugodt. Vissza is kellett tartanom.
-Figyelj Charlie, nekem úgy konkrétan megmondta, hogy nem bír. Ez ellen nem tehetek. Ez van.
-De én nem hagyom, hogy így beszéljen rólad! Ashlee, ne ő akarja már eldönteni, hogy nekem milyen barátnő kell! Engem nem érdekel, hogy alacsony vagy, nem érdekel, a hajad színe, nem érdekel az alakod, mert így szeretlek. A stílusod miatt, meg úgy minden. Így vagy tökéletes.
-Apud? - kérdeztem hirtelen.
-Kiment. Még anyával. - mondta, majd hirtelen valaki szinte feltépte az ajtót.
-Ashlee Banks! Mégis mi a szart képzelsz magadról???? - ordított a képembe Sam. Az a legjobb, hogy semmiről még csak fogalmam sem volt.
[Sziasztok! Tudom, hogy baromi régen volt rész, és ne haragudjatok, de egyszerűen annyi minden van most.. nem fogok magyarázkodni, csak ha valakit érdekel, bár ezt kétlem. Remélem, hogy azért tetszik. Pusziii 💖]
YOU ARE READING
Csak egy hívás -1-
Teen Fiction⭐Részlet⭐ [...Na és most, egy jó kis tinifilmben ez az egész úgy lenne, hogy a lány elindul ki, de a fiú karon ragadja, visszahúzza és csókolja, addig amíg nem szólnak, hogy letelt a szünet, bár még akkor is folytatnánk. Aha, na ezért nem egy filmbe...