♢ Epilógus ♢

134 10 4
                                    

Ashlee

Alig hiszem el, hogy mik történtek velem az utóbbi egy hónapban. Nagyon sok minden.

Megismertem Charlie Puth-ot (nem is akár hogy). Tisztán él bennem az első találkozásunk emléke. Az első csókunk. Néha elgondolkozok, hogy talán túl hamar beleugrottam ebbe a kapcsolatba, de így utólag már nem bánom. Nem bánok semmit. Tényleg.

A River volt az első hivatalos ,,anyag" amiben az interneten szerepeltem.

Fantasztikus embereket ismertem meg.

Elváltam a családomtól.

Igen, nagyon lényeges dolog. Úgy gondoltam, hogy elköltözök, mert mint kiderült kitűnően elvagyok magamban is. Bár borzalmasan hiányzik a családom, de egyáltalán nem lakok tőlük messze. Egy apró kertes házat vettem magamnak a megtakarított pénzemből, és ott lakom. Egyedül. Bár, rengeteg időt van nálam Charlie, de még egyenlőre nem költöztünk össze.

Tina viszont jelenleg Samnél lakik, aminek én személy szerint nagyon örülök. Komolyan, olyanok mint egy álompár. Ilyen szinte csak a mesékben van. Tökéletesen kiegészítik egymást.

Charlieval bár elég kevés időt tudok eltölteni, (beindult neki a sok koncert) de most itt lesz két hét szünet. Igen. Már terveztük a csapattal, hogy elutazunk, és ki is választottuk a helyszínt. A Maldív - szigetekre megyünk. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem várom eszeveszetten.

Broke barátnőmnek gyönyörűen gömbölyödik a pocakja, és komolyan... jól áll neki. Tudom, hogy csodálatos anyuka lesz. Tudom, hogy csodálatos (mint kiderült) kislánya lesz.

Sam az utóbbi időben végig az utazást tervezgette, mindenből próbálta a legjobbat kihozni, és őszintén? Sikerült is neki.

Na és Maya... Végre megtörtént, a várva várt dolog. Maya Tommal hivatalosan is kapcsolatban van. Na nem azért, mert bejelölték a Facebookon a kapcsolati állapotukat, hanem mert összehívtak minket, és közölték velünk. Szörnyen aranyosak.

-Figyelj csak. Fogadjunk, hogy előbb megeszem mint te. - mutatott Charlie az előttünk lévő két pizzára.

-Hah! Most komolyan velem akarsz versenyezni evésben? - nevettem fel, mert tudtam, hogy nyert ügyem van. Apja lánya...

-Na! - mosolygott Charlie kacéran.

-Miben?

-Hm. Valami egészen... izgalmasban. - harapta be az alsó ajkát.

-Legyen Charlie Puth! - húztam ki magam.

Mellékesen nyertem. De ami utánna következett... azt inkább nem mondanám el. Mindenki képzelje el. Annyit talán elárulok, hogy a hálószobámban kötöttünk ki...

Charlie

Nem gondoltam volna, hogy lehetek még valaha is boldog ebben az életben. De igen. Mindössze egy lány kellett hozzá. Nem mondom, hogy barátok, mert persze, az is, de eddig is lehettem volna boldog, ha azon múlt volna. De nem azon múlt.

Az, hogy Ashlee-vel találkoztam, a világon a legjobb, ami történhetett velem. Ő az a lány, akiért bármeddig elmennék. Akiért feladnék bármit. Ő az akit soha nem fogok bánni. Igaz, viselkedtem vele piszok rondán, amiért még mindig óriási seggfejnek gondolom magam, de bármit megteszek, hogy jóvá tegyem valahogy. Mert fontos nekem.

A River forgatása óta Sammel is sokkal jobb lett a helyzet. Sokkal inkább barát lett mint menedzser. És nekem ez hiányzott. Hogy legyenek olyan emberek, akikre mindig tudok számítani. Ashlee ezt hozta magával. Ez a lány, komolyan, olyan mint egy hurrikán. Elindul, és mindent hoz magával. És én ezért végtelenül hálás vagyok neki.

A szüleimmel azóta nem is beszéltem. Egyáltalán. Nem kerestek, és én sem őket. Még mindig nem tudják elfogadni, azt ami köztem és Ashlee között van. Ezért csak sajnálni tudom őket. Mindenkit aki nem ismeri Ash-t. De tényleg.

Most érzem azt, hogy minden rendben.

Jah, és persze hamarosan két hét pihi a Maldív - szigeteken Ash-el. Alig várom, hogy lássam bikiniben. Persze ez csak egy mellékes dolog. Azzal is megelégszem, ha csak vele lehetek. A puszta jelenlétét imádom. De azért azt sem bánom, ha nincs rajta ruha. Ejnye Chars. Mi lesz veled két hétig egy szobában Ashleevel? Hamarosan kiderül...


VÉGE

2018.03.24.

Csak egy hívás -1-Where stories live. Discover now