Heyy meiden,
Ten eerste; heeeeeeel erg bedankt voor dat jullie me volgen, mijn boek lezen, stemmen en jullie super lieve reacties!! Echt zo fijn dat ik jullie kan helpen en vermaken met hoofdstukken. 💕💟
Vandaag weer een test (omdat sommige die zo leuk vinden).
Dit keer over 'hoe ga jij om met verliefdheid?'~♡~
1~ Je bent smoorverliefd op een jong en uit je klas. Jij.....
♡Loopt er meteen op af: die is voor mij!
☆Vraagt aan je vriendin of zij een date voor je wil fiksen.
♧Durft er niet heen te gaan.2~ Wat is jouw perfecte date?
♡Naar de disco of de bios.
☆Van zwemmen tot bungeejumpen. Het maakt je allemaal niks uit.
♤Ergens gezellig eten.3~ Je wordt door een leuke jongen gevraagd naar het schoolfeest, maar je had al afgesproken om met je vriendinnen te gaan. Jij...
♡Zegt je vriendinnen af. Hallo, je wordt niet elke dag door een leuke jongen gevraagd!
☆Gaat met je vriendinnen. Jammer, maar afspraak is afspraak.
♧Gaat om de beurt met je vriendinnen en dan weer met die jongen dansen.4~ Je wilt gaan shoppen maar je vriendje heeft geen zin. Jij...
♡Sleurt hem mee de winkels in.
☆Probeerd hem over te halen. Uiteindelijk krijgt hij zijn zin. Ach, wat maakt het ook uit.
♧Geeft hem zijn zin. Als jullie maar samen zijn.5~ Je had afgesproken met je vriendje, maar hij belt op het laatste moment af omdat hij met zijn vrienden gaat. Jij....
♡Wordt woedend. Die gozer hoef je even niet meer te zien.
☆Hangt op en belt je vriendinnen. Girls night!!!
♧Gaat lonely voor de tv chocola zitten eten.6~ Je past kleren en vraagt je vriendje om zijn mening. Hij lacht zich kapot om die 'achterlijke' outfit. Jij....
♡Loopt woedend de winkel uit. Wat een hufter!
☆Lacht gezellig mee. Waarschijnlijk loop je toch voor gek in deze outfit.
♤Trekt de kleren snel uit en past iets anders aan.Uitslag:
Meeste ♡: jij durft bijna álles. Een vriendje heb je zo gefixt. Je laat je niet zomaar over je heen lopen.
Meeste ☆: het maakt jou allemaal niet uit. Jij vind alles wel best. En is er iets mis?; je bedenkt altijd wel iets.
Meeste ♧: doet precies wat je vriendje zegt/wil. Je vind het heerlijk om samen te zijn, en doet er dus echt alles aan om het zo te houden.
~♡~
Wat is jullie uitslag?
Ik zit tussen ☆ en ♧ in.
Laat het weten in de reacties.Xxxxx
JE LEEST
Girlzzz
Teen FictionDit is, zoals de titel al zegt, een boek voor girls. Dus jongens; ga maar lekker gamen, skaten, tv kijken. Whatever! Dit is helemaal het leven van een meisje. Het gaat over van alles! Diy's, tips, lifehacks en nog veel meer. Ik zou zeggen: ga lekker...