Ось і початок нового тижня. Проснувшись, я прийняла душ, після чого вдягнула чорні джинси з високою талією, топ, на верх сорочку в клітинку.
Спустившись вниз, я почула чудесний аромат з кухні. Дійшовши до місця звідки ішов аромат, я здивувалась. За плитою стояла мама і готувала млинці. Це рідкість, що вона в такий час вдома. Емі вже сиділа за столом і наминала млинці з полуничним джемом. Я вирішила приєднатися до неї.
— Привіт мамо! Досить дивно побачити тебе в такий час, готуючи. Я взагалі не пам'ятаю коли в останнє бачила тебе біля плити.
— Ха-ха. Дуже смішно. Я все ж таки ваша мати і можу хоч час від часу готувати вам сніданок. Та й, нова колекція майже закінчена, залишились тільки формальності.
— Правда! Вітаю мамо! Не забуть запросити мене на показ.
— А ти ще хто така, щоб я тебе запрошувала, якась незнайомка.- відповіла мама з сарказмом, на що ми двоє посміялись і я поцілувавши її на прощання відправилась в школу.
В школі уроки йшли досить швидко. А оскільки сьогодні понеділок, то в кінці дня у нас повинне бути перше ЗТ.
Отже, після уроків, ми всі шестеро відправились на подвір'я школи, де нас повинен був чекати вчитель. А точніше вчителька фізкультури, міс Браун. Кажуть, що вона ще та зміюка, а все через те що служила в військах, яких саме ніхто не знає, але точно знають що служила.
Ось ми і прибули на місце призначення. Перед нами стояла досить гарна жінка, в спортивному костюмі, років сорока.
— Вітаю вас, учні «S» класу. Оскільки половина з вас мають таланти спортивного характеру то перший урок проведу я, а далі, інших розділять до вчителів відповідно їхньому таланту. Цей урок, буде уроком ознайомлення із вашими талантами, кожен із вас повинен буде підійти до свого відділа із атрибутикою вашого таланту. До мене звертатись «міс Браун». Сподіваюсь, що, усе зрозуміло.- з прискіпливим поглядом сказала жінка.
YOU ARE READING
Складний характер
Подростковая литератураУ цій книзі йдеться про дівчину, яка є досить сильна фізично, і старається тримати себе в руках, без лишніх емоцій, нікому і ніколи не показуючи свій біль і свої сльози. Але морально вона не є такою вже й сильною. Переїхала на нове місце, і заводить...