Merhabalar / Ygs Fizik

1.6K 19 4
                                    

Hikayemin açıklamasında belirttiğim gibi ben 2016 YGS ve 2017 LYS ' den yeni çıkmış bir sınav öğrencisiyim. Tecrübelerim taze ve yardımcı olabileceğime inanıyorum . Tm ' yim ve doğal olarak hakim olduğum bölümdekilere daha çok hitap edebileceğim . Ama ciddi anlamda fen çalıştım , Mf ' lere de yardımım dokunur .

Şimdi gelelim Tm ' lere , fen tavsiyelerimi ara ara yaptığım tavsiye bölümleriyle gerçekleştireceğim. Okurken ön yargılarınızı bir kenara bırakmanızı rica ediyorum. Ben de yapamam sanıyordum. Kendimi şartlandırmışım . Kendi kullandığım , beğendiğim bazı kaynakları da ekleyeceğim zaman zaman .

Videolar , şarkılar ve şifrelerim edebiyat dersine ama ygs fiziğe tavsiye satırlarım olacak . Herkes birbirine yardımcı olursa daha çok yol kat edilir değil mi ? Biliyorum rakipsiniz ama bilgilerinizi esirgemeyin . Birbirinizden yararlanırsanız öncekine oranla daha çok ilerleme kaydedeceksiniz.

Bir çoğunuz nerden başlayacağını bilemiyor çalışmaya . Yaz geldi , geçiyor . Nerden başlamaktan da öte ,  asıl mesele nasıl çalışmalı ? Eliniz ayağınıza dolaşmasın azizim . Siz bana çalışma kararıyla gelin ,  gerisine beraber bakalım. Elimden geleni yapmaya çalışırım , nasıl not çıkarttığımı , nasıl motive olduğumu anlatırım sizlere. Yeri gelir motive de ederim belki , kim bilir ? Hangi derse nasıl çalıştım paylaşırım sizlerle . Bölümlere bir bakın . Nasıl çalışmalı ? Nerden başlamalı  başlığına bir tıklayın bakalım yardımcı olacak mı ?

Unutmadan bir de uyarım var . Küfürlü , hakaretli paylaşımlarda bulunmayın. Saygısızlığa pek tahammül edebilen bir insan değilim , anlayışla karşılayacağınızı umuyorum.

---------------------------------------------------------
YGS FİZİKLE BAŞLAYALIM

Ygs fizik notlarım daha çok formüllerin bir başlık altında toplanması esasına dayanıyor. Affınıza sığınarak söylüyorum , konular sırasına göre paylaşılamayabilir çünkü sıralarını hatırlamıyorum. Paylaşacağım konular ;

Basınç

Sıvıların kaldırma kuvveti

Basit makineler

Madde

Hareket

Dinamik

İş

Elektrostatik

Elektrik akımı

Bağıl hareket - ırmakta hareket

Doğrusal hareket çeşitleri

Optik ( optik eksik , son konular olduğundan yetiştirememiştim.)

Bir Tm olarak fiziği güzel çalışmışım 😏

Sınav Notları Ve Tavsiyeleri (Ygs/Lys)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin