ŞİMDİ OKUDUĞUN Sınav Notları Ve Tavsiyeleri (Ygs/Lys) Non-Fiction Bu kitabın esas amacı girdiğim lys - ygs sınavları için çıkardığım Ygs Coğrafyadan Seçmeler (yayınlandı.) Lys Coğrafyadan Seçmeler (yayınlandı.) Ygs Fizik (mevcut notlar yayınlandı.) Lys Edebiyat (Cumhuriyet dönemi Toplumcu şiire kadar yayınlandı... #amaç #ayt #azim #cografya #ders #edebiyat #fizik #gayret #hedef #lise #lys #sabır #sınav #tavsiye #tyt #ygs #üniversite Aydınlanma /Optik 91 3 0 Derya13227 tarafından Derya13227 tarafından Takip Et Paylaş Publier sur Votre Profil Partager par Courriel Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Publier sur Votre Profil Partager par Courriel Signaler l'histoire Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.