Ελίνα!
"Ήρθα να πάρω μια απάντηση. Εχθές είπες στον Βασίλη για το παιδί και το άφησα. Όμως δεν νομίζεις πως μου οφείλεις μια απάντηση;"
"Ναι έχεις δίκιο. Κοίτα Σάββα τέσσερα χρόνια μου είχες φερθεί πολύ καλά σαν πραγματικός φίλος. Δεν ήξερα όμως πως με έβλεπες έτσι. Σου είμαι ευγνώμων για την φιλία σου, την βοήθειά σου και την υποστήριξή σου. Αν ήξερα πως ένιωθες δεν θα σου μιλούσα ποτέ για την πόση αγαπη έχω για τον Βασίλη και δεν θα έκλαιγα ποτέ στην αγκαλιά σου για εκείνον. Όμως τον αγαπάω τόσο πολύ που δεν μπορώ να ζήσω μακριά του. Αν με ακουμπήσει άλλος άντρας νομίζω πως θα πάθω αλλεργικό σοκ. Συγγνώμη που δεν μπορώ να σε αγαπήσω, αλλά αυτό δεν είναι επιλογή δική μου. Είναι της καρδιάς μου. "
"Εγώ φταίω που σου στάθηκα και σου έδωσα αγάπη όλα αυτά τα χρόνια που σε είχε παρατήσει αυτός. Και εσύ θες να γυρίσεις σε αυτόν τον άνθρωπο που σε πλήγωσε και που σε εγκατέλειψε. Τόση ξεφτίλα δηλαδή; Αυτό είναι το ευχαριστώ σου;"άρχιζε να μου φωναζει και να μου επιτίθεται με τα λόγια
"Δεν σου έδωσα ποτέ ελπίδες. Σε έβλεπα πάντα ως φίλο. Και Δεν γύρισα σε κανέναν, ήμουν πάντα σε αυτόν δοσμένη. Αυτόν αγαπάω από τα δεκαεφτά μου. Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Είναι θέλημα καρδιάς. Και πρόσεχε πως μου μιλάς γιατί δεν σου έδωσα εγώ τέτοιο δικαίωμα."
"Ά είναι και αυτός εδώ. Έτσι εξηγείται." Είπε όταν ο Βασίλης πήγε στο δωμάτιο να αφήσει το παιδί." Ελίνα δεν γνώριζα ποια πραγματικά είσαι. Αν σε ήξερα δεν θα σε αγαπούσα."
"Δεν κατάλαβα;" του είπα εγώ αρχίζοντας να νευριάζω και με ύφος.
"Λέω ότι πόσο πιο χαμηλά μπορείς να πέσεις για ενα άντρα και πόσο ακόμα θα τον παρακαλάς. Θα τρέχεις σαν σκυλάκι από πίσω του για μια ζωή θα κοιμάσαι σαν πόρνη μαζί του και αυτός μετά θα σε παρατάει για μια άλλη γυναίκα. Μόνο για το σεξ σε έχει και για τίποτα άλλο. Τώρα στο παίζει καλός πατέρας γιατί είσαι εύκολη και ξέρει πως θα σε ρίξει με αυτά τα κόλπα." Μου είπε και με έβγαλε εκτός εαυτού.
Τότε του έριξα ένα δυνατό χαστούκι για ολες τις προσβολές που είπε για μένα. Εκείνος θύμωσε πολύ περισσότερο με την κίνησή μου αυτή και θα έλεγε κανείς αν τον έβλεπε πως γυάλιζε το μάτι του. Με στρίμωξε στον τοίχο και με κρατούσε σφιχτά από τον λαιμό για να μου κόψει την αναπνοή.
Στα ξαφνικά ο Βασίλης τον άρπαξε από τον ώμο και τον τράβηξε από πάνω μου. Εγώ άρχισα να βηχω πολύ δυνατά αφού παραλίγο να χάσω την αναπνοή μου.
YOU ARE READING
Αδύνατον να αντισταθείς!
RomanceΗ Ελίνα Μίλτου είναι 19 ετών και πρώτο έτος φοιτήτρια στην νομική. Είναι ένα γλυκό και καλοσυνάτο κορίτσι που ερωτεύεται άθελά της τον καθηγητή της, τον Πέτρο Αβραμόπουλο. Το μονο της ελάττωμα είναι να εμπιστεύεται τους πάντες εύκολα. Ποια εμπόδια θ...