~ 35. Καλό εναντίων κακού! ~

1.6K 120 14
                                    

Ελίνα!

Σήμερα πήγαμε στο σπίτι των γονιών του Βασίλη για να τους ανακοινώσουμε την εγκυμοσύνη μου.

"Αγάπη μου άφησα το κινητό στο αυτοκίνητο. Πάω να το πάρω και επιστρέφω αμέσως." Του είπα και μου έδωσε τα κλειδιά.

Ο μικρός με ακολούθησε και με κρατούσε από το χέρι. Εγώ άνοιξα την πόρτα και το πήρα. Τότε εμφανίστηκε η Αντιγόνη που μας έκλεισε το δρόμο.

"Πώς πάει έγγαμος βίος;"

"Και εσένα τι σε αφορά;"

"Βλέπω ετοιμάζεις και αλλο παιδί; προσπαθείς να τον κρατήσεις χρησιμοποιώντας τα παιδιά."

"Δεν χρειάζεται να το κάνω καν αυτό. Είναι μαζί μου επειδή το θέλει και όχι με δολοπλοκίες, με ραδιουργίες και με εκβιασμούς.  Το τι κάνουμε εμείς είναι δικό μας θέμα. Εσένα δεν σε αφορά καθόλου. Και τώρα κάνε στην άκρη να περάσω."

"Δεν πρόκειται να πας πουθενά, αν δεν σπάσω τους δεσμούς που σου ενώνουν μαζί του." Μου είπε και με έσπρωξε πάνω στο αυτοκίνητο με δύναμη, με αποτέλεσμα να χτυπήσω αρκετά στην πλάτη.

"Παράτα μας." Της είπα και την έσπρωξα από πάνω μου.

Εκείνη με χαστούκισε και με έριξε κάτω με δύναμη. Εγώ έβαλα το χέρι μου μπροστά στην κοιλιά μου για να μην χτυπήσω το μωρό μου.

"Άσε την μαμά μου." Φώναξε ο μικρός και την τράβαγε από το χέρι.

"Αγάπη μου φύγε. Πήγαινε στον μπαμπά."Του φώναξα και εκείνο έτρεξε μέσα.

"Θα μου το πληρώσεις." Μου φώναζε εκείνη χωρίς να της έχω κάνει κάτι ποτέ.

"Τι θα σου πληρώσω; το οτι ήξερες πως αισθανόμουν για τον Βασίλη και πήγες να μου τον πάρεις; για το ότι μου παρίστανες την φίλη για να βρίσκεσαι κοντά στον άνθρωπο που εγώ αγαπώ; που με τις απειλές σου προσπαθούσες να τον απομακρύνεις από έμενα; Αυτό θα σου πληρώσω;" της φώναζα καθώς της τράβαγα τα μαλλιά για να αμυνθώ.

"Θα μου πληρώσεις το ότι ήσουν ένα εμπόδιο πάντα ανάμεσα σε εμένα και εκείνον. "

"Δεν υπήρχε ποτέ τίποτα ανάμεσα σε εσένα και σε αυτόν. Όλα ηταν στο μυαλό σου. Και βασικά εγώ ποτέ δεν τον ανάγκασα να είναι μαζί μου οικιοθελώς ερχόταν σε εμένα."

"Εσένα έπρεπε να είχα εξαφανίσει και όχι την αδερφή μου." Φώναξε εκείνη όταν άρχισε να με χτυπάει κοντά στην κοιλιά.

"Τι πράγμα;" είπε ξαφνικά ο Βασίλης. "Φύγε από την γυναίκα μου τώρα." Της είπε και την πήρε από πάνω μου. " τι κάνεις εδώ; με ποιο δικαίωμα ανακατεύεσαι ακόμα στην ζωή μας; της φώναζα και την κράταγε με δύναμη από τον ώμο.

Η μητέρα του Βασίλη και ο σοφέρ της οικογένειας με σήκωσαν από κάτω και με πήγαν να ξαπλώσω σε ένα δωμάτιο για να περιμένω τον γιατρό.

Βασίλης!

"Εσύ σκότωσες την αδερφή σου; ήξερες πως ήμουν αθώος και με έκλεισες στην φυλακή για τέσσερα χρόνια; έχασες τα πιο σημαντικά πράγματα που θα μπορούσαν αν μου ειχα συμβεί χωρίς να φταίω; θα μπεις εσύ φυλακή και θα δεις πως είναι να περνάς μια τέτοια ζωή."

"Δεν θα με κλείσεις φυλακή. Δεν μπορείς να το κάνεις."

"Ναι μπορώ. Και να εύχεσαι μόνο η Ελίνα να μην αποβάλει εξαιτίας σου, αλλιώς η άθλια ζωή σου θα τελειώσει πολύ σύντομα." Της είπα έχοντας το χέρι μου στον λαιμό της.

Εκείνη την στιγμή άκουσα  το περιπολικό της αστυνομίας να φτάνει. Οι αστυνομικοί της πέρασαν τις χειροπέδες και ένιωθα μέσα μου να δικαιώνομαι.

Έτρεξα στην Ελίνα για να δω αν είναι καλά. Ο γιατρός δεν ειχε φτάσει ακόμα και εκείνη πονούσε φριχτά.

"Αγάπη μου ηρέμησε. Όλα καλά θα πάνε. Έρχεται ο γιατρός όπου να ναι."

"Πονάω πολύ. Φοβάμαι για το παιδί. Δεν θελω να χάσω το παιδί μας."

"Δεν θα το χάσεις. Δεν θα επιτρέψουμε εμείς να συμβεί αυτό."

"Βασίλη ήρθε ο γιατρός." Με ειδοποίησε η μητέρα μου και εγώ βγήκα από το δωμάτιο για να την εξετάσει εκείνος.

Πήγαινα πέρα δώθε στο διάδρομο σαν τρελός. Η αγωνία που ειχα με είχε πεθάνει. Δεν ήθελα να πάθει κάτι το παιδί μου και προφανώς ούτε και η Ελίνα.

"Μπαμπά." Μου είπε ο μικρός και εγω τον έσφιξα στην αγκαλιά μου. " Τι έχει η μαμα και είναι εδώ ο γιατρός;"

"Τίποτα δεν έχει μαμά. Είναι όλα καλά."

"Γιατί αυτή η κακία γυναίκα χτυπούσε την μαμά;"

"Γιατί ήταν μια κακιά γυναίκα. Για αυτό."

"Έλα πάμε έξω να παίξουμε και να αφήσουμε τον μπαμπά να ηρεμήσει." Είπε ο πατέρας μου και τον πήραν τον μικρό στον κήπο.

Ο γιατρός μετά από μερικα λεπτά βγήκε από το παλιό μου δωμάτιο όπου έχουμε την Ελίνα για να μας ενημερώσει.

"Γιατρέ πως είναι η γυναίκα μου και το παιδί μου;"τον ρώτησα ενώ ειχα τρέξει κατευθείαν κατά πάνω του.







Αδύνατον να αντισταθείς!Kde žijí příběhy. Začni objevovat