kim bu tatlı çocuk ?

18 1 0
                                    

Tenefüs vakti. Zil çalınca bizde aylinle birlikte kantine gitmeye karar verdik kantin sırası ganyan bayisinin önünde kupon almak icin yarışan adamlardan farklı değildi ! Tereddüt ediyoduk sıraya girmeye . Aylin bana sıra sende bakışı atınca tamam anladım deyip sıraya girdim iki tost, bir çay ,bi kahve ve en sevdiğim gofretli çikolatayı alıp Aylin'in de yardımıyla bi masaya oturduk. Kantinin kapısının açılmasıyla benim kapıya dönmem bir oldu okulun en yakışıklı çocuğu "mehmet " ,aman ne hoş. Bütün kızlar çocuğun önünde sıralanırken ben oralı bile olmadım beni ilgilendirmez elin piçi değip önüme döndüm. Aslında insanlara ön yargıyla yaklaşmayan bi insandım ama okulda ağlattığı kızların sayısını saymayı bıraktıktan sonra bu düşüncede kayboldu aklımdan . Tabi ağlattığı kızların ettiği bet dua aynen şu şekildeydi inşallah götüne dübel çakarlar da bi daha sıçamaz olur, yolda yürürken travestiler musallat olurda kaza kurşununa kurban gider diye uzayıp giden bir yolculuktu. Kızlar aşk açılarından napıcaklarını şaşırmış durumda bense hala vah benide biri alırmı acaba şeklindeydi . Derse girdiğimiz de dersin en sevdiğim ders olduğunu fark ettim tarih bu dersi cok fazla seviyodum tabi bu dersi sevmemde kemal Sunal'ın da rolü büyüktür. Romayı valla ben yakmadın repliği. Günüm aynen böyle sakin ve sıradan geçip gitti eve geldiğim de misafirlerimiz olduğunu gördüm annem de bi kibar konuşmalar 17 yıllık anacığımı tanıyamaz oldum resmen . Yan tarafa yeni komşular taşınmış annemde misafir perver olduğunu kanıtlamak icin aileyi akşam yemeğine bize çağırmış. Bu akşam hayatımda ki en iyi kalpti tatli çocukla tanışma fırsatım olmuştu bu sayede. Seni seviyorum annneeeemmm !

Medyadaki arkadaş piç Mehmet 🙂

SıradanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin