kendini tanıtma çabaları

25 2 0
                                    

Her insan acı çeker mi ? çekilen bu acılar sadece aşk acısından ibaret mi ? Birbirimizi  eleştiriyoruz , ötekileştiriyoruz ama asıl bilmediğimiz bizimde ötekileşmiş olmamız  değil mi ? Bu çağlarda yaşadıklarımıza acı diyoruz en büyük kaynağı ise aşk acısı olarak gösteriyoruz . Haydi başlayalım , Bizim buralarda elalem neder demeden yaşanmaz illa başkalarının bizim hakkımızda ne dedikleri adeta hayat memat maselesi olmuş durumda , napalım böyle yaşamaya alışmak durumdaymışız . Ben de kaçarım buralardan yanlış anlaşılmasın üniversiteye  gitmekten bahsediyorum sabah kalktığımda ilk işim herkezinde yaptığı gibi banyoya gitmek oldu aynadan kendime baktığımda uyurken ben ben değilmişim bunu bir kez daha anladım nasıl başarıyorum bilmiyorum ama her sabah kalktığımda başımı  ayak ucumda buluyorum inanın anlamış değilim . Dolabımın önüne geldiğimde pek sevdiğim okulumun formasini aramaya başladım. Anneeeee okul lekosum nerde ? Anneeee kime diyorum ben acep ? annem den ses gelmeyince odamın en ücra köşelerini aramaya başladım biraz dağınığımdır da tamam tamam baya dağınığım zaten annemle bu konuda yıldızlarımız bir türlü barışamadı gitti anasını satim . Ha  buldum avizenin başındaymış Allah'tan annem görmemiş vah garibim benim gibi bi kızı var . Gerçi oğlan olduğumdan şüpheleniyolar kendisi ama ben bunun bir şekilde doğru olmadığına ikna ediyorum.  Hazırlandıktan sonra işin en heyecanlı kısmı, saç tarama! mısır püsküllerim beni benden alıyolar ama bu savaşı hep ben kazanıyorum . saçlarım tarayıp at kuyruğu yaptıktan sonra kahvaltı masasına oturmayıp evden çıktıp gittim tabi havalı bi çıkış oldu çünkü dışarda rüzgar var. Okula vardığımda kendimi sınıfa attım Allahım karşımda çok hecanlı şeyler yaşanıyo ve ben bu büyüyü bozdum ne kadar iyi kalpli bi kızım günah la günah okulun gözdesi aslı ve piç Mehmet okulun yakışıklısıda denilebilir . Ne buluyolar bu çocukta kas yığını esmerin teki bütün okul bu çocuk için ölüyo ama kafa sıfır hayır biraz zekası olsa geri zekalı olacak kendisi kafasının içinde süzgeç taşıyan bir  arkadaş tabi sınıfa girmemle çıkmak zorunda kalmam bir oldu başıma bişey gelmese bari bulaşmasalar bana .

SıradanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin