Kim bu münasebetsiz tamda filmin en heyecanlı yerinde fragman verdiler inanamıyorum yaaa . Telefonu acip acmamak arasinda kalan ali arayanin önemli bir kişi olduğunu düşündüğünden galiba efendim diyerek telefonunu kulağına götürdü
Tamam şimdi mi ?
...
Geliyorum inşallah değer yoksa sana yapacaklarımı düşünemiyorum anladın ?Dedi ve telefonu karşıdaki adamın suratına kapattı buda neydi şimdi böyle tehttit mi şaka mı ? İkilemde kalmış ve gözlerimi kocaman açmışken karşıdan gelen erkek sesiyle uyandım
aden benim şimdi gitmem gerekiyor ama borcum olsun mutlaka bunu telefi edeceğim seni evine bırakmamı ister misin ?
Sanki buraları elinin ici gibi biliyormuscasina konuştu öyle değil mi ?
Gerek yok ben kendim giderim.
Emin misin?
Sanki buraları çok iyi biliyomus gibi konuşuyorsun senden oncede tek başıma gidip geliyordum ki zaten ben . Sürekli beraber olamayız ama öyle değil mi ?
Ali bu cevabimdan hiç memnun olmamıştı.peki sen bilirsin diyerek geçistirdi nesin sen mafya falan mı sacmalama Aden çok fazla salak sacma filmlerin etkisinde kaldin bu aralar o kadar baska ne olabilirki 18 yasindaki bir çocukta .
Mehmette okulun kapisina doğru ilerlerken yanımda durdu ve
"Dikkat et "
Değişle okulun kapısında siktir olup gitti . Hakikaten sıçtım şimdi abi bu ne yaa böyle okulu zibidiler bastıda benim mi haberim falan yok ..........
Gece yatağa yattığımda bugün olanları düşündün sanki abartılacak bişey yoktu . Yani. Belki. Ne olabilir ki yaaa bu aralar fazla gidik bi kafa yapısına sahibim . Göz kapaklarımin ağırlaşmasıyla daha fazla ayık olamayacagimi anlayinca uykuya teslim oldum .
Hani derler ya sevmek mi ? sevilmek mi ? Aslinda bu sorunun soruş seklide yanlış cevap veriş şeklide çünkü insan doğru zamanda , doğru yerde , doğru kişiye aşık olmalıdır yoksa tek taraflı hiç bir şeyin anlamı kalmaz . Kıymet vermektir aşk, değer biçmektir, sakınmaktır, korumaktır . aşk nice cemaller , özdemirler , yahyalar, veyseller gibi sevmektir. aşk deyince akla nargisos gibi kendine aşık olan gelmemelidir lavinia gibi tecavüze uğradıktan sonra kendi öz babası tarafından öldürülen gelmemelidir. Biz mi yanlış seçiyoruz yoksa doğru mu anlıyoruz bu sorunun cevabını nasıl bulmalıyız ? Bir fikri olan var mı ?
Medyadaki Ali Toprak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan
Teen FictionSıradan hayatımı ilginç kılıp karmaşık bir hâle getiren bu çocukta kim ?