Allah'tan korktuğum gibi olmadı bana bulaşmadılar. Ama aslı'nın tip tip bakışlarından kaçamadım da yani . Aradan zaman geçtikten sonra zil çaldı bütün sınıf toplanmaya başlayınca bende geçtim sınıfa.
Ders bütün öğrencilerin de sevdiği biricik matematik dersiydi hayır anlamıyorum da yani neden ben neden yüce yaratıcı ! Diye sormak istiyorum . Sözlüye sürekli ben kalkıyorum çekiniyorum insanların önüne çıkmaktan. Kendini beğenmiş ukalalar. Ben tahtaya çıkınca
Yine kalktı eziklerin efendisi diye
Benle dalga geçen ilk kişi buse oldu. Eski dostan düşman olmaz derler ya hepsi yalann inanmayın bunları söyleyenlere sadece kendilerini kandırmanın yedi harika yollarından biridir bu yediremiyodur kendine zamanında kazık yemiştir o arkadaşından illaki. Neyse biz konumuza dönelim ben sorunun doğru cevabını verince aldın mı cevabını bakışı attım buse' ye öyle zevkliydiki anlatamam ama korkudan bişey diyemedim . Sakince yerime geçip oturdum Aylin benim en yakın arkadaşımdı bana hep destek olurdu bu durumlarda tabi bende allah razı olsun diyorum hep böyle geçinip gidiyoruk. Taki birisi karşıma çıkıp bütün aklımı, hayatımı alt üst edene kadar o güne kadar hiç aklım ermezdi benim değişip herkeze kafa tutan bi kız olacağıma. Buse'ye gelince bana gıcıklığı şuradan geliyo zamanında bi hatunla kavga ediyo bana kim haklı diye sorunca bende haklı olanın adını verdim tabı buse'nin adını vermeyince kız bana ayar oldu napalım katlanacak tık artık başa gelen çekilir mantığıydı benim ki bana kalsa bunların hiç birine ses cikarmazdım ama zamanı gelince onuda öğrendim. Kimsenin kimseden üstünlüğü yoktur.
Yazardan not:
Hayatimda ilk defa cesaret edip bişeyler yapıyorum umarım beğenirsiniz begenmezsenizde canınız sağolsun mantığıydı benimki . 😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan
Genç KurguSıradan hayatımı ilginç kılıp karmaşık bir hâle getiren bu çocukta kim ?