Bölüm 4

11 0 0
                                    

------------ ARAS AYDIN-----------

"Balayınada götürmiceksin heralde değil mi?"

"Niye götürüyim ki? , yalandan evliyiz zaten"

"Öküz"

"Efendim"

"Çık git lan şurdan"

Aslında onu balayına götürmeyi düşündüm ama istemediğine göre götürmem bende. Onu seviyorum ama bazen masaya yumruğumu koymam gerek

"Ben çıkıyorum"

"Hayırdır nereye daha 2.günümüzden kocacım"

Kocacımı bastırarak söylemişti, dalga geçmek için.

"Dışarı çıkıyorum gece bekleme sabaha karşı gelirim" diyip evden çıktım. İşte masaya böyle yumruğunu koyacaksın.

---------------NİSAN SOYLU-------------

"Ya anne resmen beni bekleme dedi gitti yer fıstığı ya öküzün b...
" Kızım evlilikte olur böyle şeyler boşver siz zaten yalandan evlisiniz 2 sene dayancan o öküze kendi halinizde yaşayın evinizde. Ayol ben şair olsam iyiymiş ha "

" Hmm ne demezsin annecim çok güzel kafiye uydurdun evde kendi halinde yaşamak mümkünmü?"

"Aman kızım erken boşanmayın da ne yapıyorsanız yapın ben güne gidicem görüşürüz"

"Görüşürüz anne!"

Ulan herkesde de bişey var bugün ama o adam bugün bu eve erken gelicek o kadar. Bir yolunu bulucam ve erken getiricem. Yalandan da olsa evlisin sen it.

"İrem bize gelsene"

"Tamam canişkom ev boşmu?"

"Niye benle mi sevişcen?"

"Evet"

"Salak gel hadi bekliyorum"

"Ok geliyorum"

Harbi mal. Allah akıl dağıtırken minecraft mı oynuyodun kızım.

İremin gelmesini beklerken bende bazı dosyaları ve mailleri okudum. Bana 3 senedir mail geldiği kadar babam bana"kızım"dememiştir.

"Ya Aslı salak mısın ne dediğini kulağın duyuyormu!? O adama o 60 dönümlük arsayı ***veririm ben bununda aynısını ona söyle. Toplantıya gelsin ben onun...

"..."

Banane kızım benim kocamla aram iyi değil bide o mal lamı uğraşcam benim kafamı kazan gibi etme kapat şu telefonu o pisliğe de söyle ISRAR ETMESİN!

"..."

"Cevap verme kapat!"

Son günlerde iş çok yoğun, İngilizin delisi gelmiş benden 60 dönümlük arsa istiyo, hemde bana ne vericekmiş biliyomusunuz, 100.000.

NAH

"KANKA KAPIYI AÇSANA 10 SAATTİR VURUYOM"

"Geldim"

"Niye açmıyon gız kapıyı"

"Of malın tekiyle uğraşıyodum"

"Neyse onu boşverde ne konuştunuz anlat"

"Aman İrem sende ne dedikoducu çıktın"

"Yav anlatsana"

"Sabah kalktık işte dedimki beni balayına götirmicen heralde..."

#wattys2017 KARAMSARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin