Tizennegyedik

375 35 15
                                    

Itt van az első Kiss with a fist témájú videóm,  végre találtam olyan szereplőt, aki tökéletes Ciara. Ti mit gondoltok a videóról? :D

Eltűnt a samponom. Oké, én nem fogok hisztizni, de ez komoly dolog. Mármint, a hajam elég kényes, a kivételes színe miatt, majdnem teljesen fehér, mint aki őszül. Nem festettem be soha másra, mert szerettem, hogy ilyen furcsa. Így olyan sampont kell vennem mindig, ami nem színezi meg, mert a világossága miatt nagyon érzékeny. Most ne várjátok, hogy hajápolási tippeket fogok adni, mert én többnyire nem tudok semmit a szépségápolásról, tudom, hogy van egy sampon, ami beválik és kész. Annyit nem törődök a hajammal, mint más hinné, néha még magamnak is vágom le, ha túl hosszú bosszant. Ennyit a hajápolásomról. Vissza arra, hogy megloptak, újra. Deja vu érzésem volt, így találtuk meg Petert is, hogy ő ellopta a lézerfegyverem. Nem tagadom, ő volt így az első számú gyanúsítottam. Csak most hiába kérdeztem tőle, és letagadta, nem tudtam rábizonyítani, hogy ő lopott meg. Nem éreztem rajta a samponom fahéjas illatát. De azt kétlem, hogy Peter tiszta lenne ebben az ügyben.

Jobb híján felcsaptam magándetektívnek, de nem annak a nagyon profi kütyükkel rendelkezőnek, mert ez kivételes eset, ez nagyon kényes téma és különben is, nem kellenek segédeszközök, minden, amire szükségem van az a meggyőzőképességem és az orrom. Banális és nevetséges, de ez a legegyszerűbb, hogy kiszagoljam, ki használta a samponom. Na, ez muris lesz, mindenkit végigszagolni és aztán emelt fővel folytatni tovább az életem. Már ha ez lehetséges.

Lopóztam, én Todd detektív, és az ajtófélfánál kidugva a fejem figyeltem a gyanútlan áldozatot. Clint Barton mit sem sejtve ült a nappaliban, a fotelben, a nyílvesszőivel foglalkozott. Néha azt hiszem, hogy saját gyermekeiként szereti azokat. Visszahúztam a fejem, amikor az irányomba nézett. Kifújtam magam és egyenes háttal léptem be az ajtót, mintha semmit sem terveznék. Rámosolyodtam és semmiségekről kezdtünk beszélgetni, leültem mellé a fotelen és mind-mind közelebb bújtam hozzá. Nagy levegőt vettem és rájöttem, hogy borzalmas ötlet embereket szagolni... Egyszer csak Clint megállt és sóhajtott. Ráncolva a sötét szemöldökét rám nézett:

- Ciara, megkérdezhetem, hogy mit csinálsz? –szólt rám, suttogva - Nem akarom hangosabban mondani, de nekem feleségem van...

Felpattantam a fotelből és keresztbe tettem a karom, csak nem gondolja, hogy el akarom csábítani? Tényleg rossz ötlet volt ez a szimatolás.

- És az meg is marad. Én nem csináltam semmit. – hadartam minél meggyőzőbben -Komolyan. Bocsi.

Eléggé sietve távoztam a szobából és azt hiszem egy ideig fogom kerülni a férfit, mert ezt nem tudom hogyan fogom lemosni magamról. Változik a terv, nem titokzatoskodok, hanem szépen megkérdezem az illetőt, hogy megszagolhatom-e a haját. Remélhetőleg nem visz el pszichiáterhez. A konyhába léptem és megláttam Steve Rogers-t a hűtő előtt. Na, ez Steve, ő csak nem fog a feleségével fenyegetőzni. Hoppá, hiszen én vagyok a felesége. Kissé bizonytalanul megközelítettem a férfit, aki barátságosan köszöntött, de nem vált meg a pizza szelettől, ami a kezében volt. Odaálltam a pulthoz mellé és sóhajtottam. Idegességemben megpiszkáltam a hajam és a fehéres fürtöket a fülem mögé dugtam. Steve szótlanul figyelt, nem is sejtve mit fogok kérni tőle.

- Steve, kérhetek valami nagyon különöset?

Felvonta a szemöldökét, nem szoktam senkitől sem szívességet kérni. Most viszont muszáj lesz. Úgy nézett rám, mint aki azt gyanítja meg fogom kérni, hogy elvegyen feleségül. De nem fogom megkérni. A szőke hajú férfire néztem, bátortalanul, nem tudom milyen jogon kérek én tőle még ennyit is, hiszen a múltkor szegény miattam szenvedett, a fiúk miattam festették rózsaszínre a jelmezét.

Kiss with a fist [ Pietro & Peter Maximoff ]Where stories live. Discover now