17.

1.6K 137 29
                                    

Namjoon:

Choulil jsem se u Taeho na zemi, když mě najednou objaly něčí ruce.

Byl to tak něžný dotyk.

To nemohl udělat Tae.

Otočil jsem se a čísi jemná ručka mi setřela slzy, které se mi znova draly  do očí.

''J-j-jine'' vzlykl jsem.

''Joonie, neplač'' trošku se ke mně naklonil a já hned spojil naše rty v jeden krásný něžný polibek.

''Vše je v pořádku Namjoonie'' usmál se na mě.

Zvedl jsem se ze země a zavalil jsem Jinnieho do svého medvědího obětí.

''Miluju tě'' zašeptal jsem mu do ouška a víc jsem ho natiskl na sebe.

''Já tebe taky'' zašeptal  a věnoval mi další sladký polibek.

''Fajn tak mi nebudeme rušit'' slyšel jsem Taeho hrubý hlas a s Jinem jsme se za nima ohlédli.

Vzal Kooka za límec  a odtáhl ho ke dveřím.

Pak za nima zabouchl a já jsem si vzal Jina do náruče.

Odnesl jsem ho do jednoho z pokojů a pustili jsme si televizi.

Sedl jsme si na postel a Jinnieho jsem si posadil na klín.

Pustili jsme si nějaký horor a Jinnie se ke mně celou dobu tak krásně tiskl.

Celou dobu jsem ho rukou hladil po zádech, ale teď jsem sjel dolů až k jeho zadečku, který jsem stiskl.

''Joonie'' zavrněl a provokativně zavrtěl zadečkem.

Zase mi z něho začínají být těsné kalhoty.

***

Hmm tak jo no .-. Začíná to být spíš Namjin xD


Chcete abych v dalším dílu napsala co budou potomhle dělat nebo dáme další díl z pohledu Kooka/Taeho ?


Znáš mě? Já tebe ano[Vkook] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat