18.

1.6K 128 7
                                    

Jungkook:

Tae mě zatáhl do nějakýho baru a hned si přisedl k pár  holkám, co se před chvílí mačkali na barmana.

''Oh.. Taehyungie, strašně jsi nám chyběl, ale vidím že jsi nám to vynahradil a přivedl jsi nám kamarádíčka, kdopak to je ?'' řekla jedna z těch děvek a otočila svůj pohled ne mě.

''To je Jungkook'' ušklíbl se Tae a pokynul mi abych k nim přišel.

Velice neochotně jsem se pomalým krokem vydal k nim.

Jen co jsem se k nim dostal dostatečně blízko mě Tae chytl za ruku a posadil si mě na klín.

''Je roztomilí, doufám že si  snáma taky bude chtít pohrát'' zasmála se jedna z těch holek a rokou mi zajela do vlasů.

Pak za ně zatáhla a já byl nucen zaklonit hlavu dozadu.

''Vypadá k sežrání'' přidala se druhá a rukou mi začala hladit vnitřní stranu stehna.

''Souhlasím je mooc roztomilí'' ušklíbla se třetí a začala mi stahovat tričko.

''Jo to je a taky je můj'' zavrčel Tae chytl mě rukama za zadek, vstal a vydal se k nějakému chlápkovi.

''Hele Jasone, mohl bych si půjčit pokoj s číslem 7?'' pošeptal tomu chlapovi do ucha.

''Jo jasný'' zašklebil se ten týpek s pohledem na mně a podal Taemu klíčky s cedulkou 7.

''Eh ..Tae mohl by jsi mě prosím pustit ?''

začal mi jeho stisk na mém zadečku být docela nepříjemný.

''Ne nemohl'' zavrčel a nějakým zázrakem jsme se najednou ocitli u dveří s číslem 7.

7 je šťastné číslo takže by to mělo být v pořádku ne ?

Tae mě hodil na postel a sám se začal hrabat v jedné skříňce co byla v pokoji.

Prohlédl jsem zatím místnost.

Byla tu jen jedna postel.

Vypadá to že Tae se mnou bude muset spát v posteli.

***

Čuuus lidi jak jde život ? :D

Zítra jedu na 2 týdny na tábor takže to teď s přidáváním dílů bude krušné.

Budu se snažit aspoň něco vydávat.

Ale nevím jak to půjde s mýma spolubydlícíma na chatce jelikož už tam jedu po čtvrté tak tam ty lidi znám, ale  holky si rády povídají hluboko do noci takže nevím no :D


Znáš mě? Já tebe ano[Vkook] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat