Taehyung:
Zrovna oba sedíme na posteli u mě doma a je mezi námi celkem trapné ticho.
''Moc jsme se tam nenajedli takže chtěl by jsi něco ?'' zeptám se Kookieho.
''Něco bych si dal''
''A copak?'' chystám se zvednout a jít do kuchyně, ale Kook mě zastaví a sedne si obkročmo na můj klín.
''Tebe'' zapřede mi do ucha.
''K-Kookie jsi si jistý ?'' zavzdychám, jelikož mi ručkou zabloudil do kalhot.
Neodpoví a přisaje se na můj krk.
''mph'' skousnu si ret a chytnu Kookieho za zadeček.
Kook spokojeně zamručí a přitáhne si mě do polibku.
Stáhnu mu tričko a začnu se polibky přesouvat od jeho rtů, po krku, kde si nezapomenu vytvořit pár značek.
''Taehyungie'' zavzdychá když se přesunu na jeho bradavky, které obě pečlivě opatruju jazykem.
Dále své rty přesunu na jeho podbřišek, kde si také udělám pár značek, zatímco mu stáhnu kalhoty s boxerkama.
Ihned na mě vykoukne jeho vzrušený penis.
''mmm'' olíznu jazykem jeho špičku.
''Tae!'' zavzdychá Kookie.
Jen se usměju a vezmu si ho celého do pusy, jelikož mám v kalhotách taky bolestivý problém , který se dožaduje pozornosti.
Když vím, že se blíží k vrcholu, jelikož jeho vzdychy jsou hlasitější a rukou, kterou drží mé vlasy si určije co nejrychlejší tempo, tak přestanu.
Sice mi u toho málem urve vlasy, ale v tu chvíli je mi to naprosto jedno.
Nespokojeně zakňučí a naštvaně se na mě podívá.
''Na čtyři'' uchechtnu se a sundám si oblečení.
Chvilku na mě zaraženě kouká, ale pak si klekne na čtyři jak jsem mu řekl.
Nasliním si tři prsty a jeden po druhém je zasunu do Kookieho úzké dírky.
(oh co to proboha píšu ! ,_,)
''Uvolni se zlato'' druhou rukou ho pohladím po stehně.
''Snažím se'' zavzdychá.
Když mám pocit že je dostatečně připravený vezmu do ruky svůj penis a pomalu ho začnu zasouvat do Kookieho božského zadečku.
''Tae'' zakňučí a po tváři mu sjede slza.
''Sssh to bude dobré'' políbím ho na záda.
Po chvilce co jsem nechal Kookieho si zvyknout se pohnul oproti mně a dal mi tak znamení že mohu pořirážet, což jsem také učinil.
Pokojem se ozývalo naše vzdychání a pleskání kůže.
''Mph Tae~ u-už budu'' zavzdychal Kookie.
''Já taky'' zrychlil jsem tempo.
Již po pár přírazech se Kook s hlasitým zasténáním udělal já hned po něm.
Oba jsme se svalili na postel a se zašeptáním ''Miluji tě'' mi Kookie usl v náruči.
***
,____,
Poslední dobou jsem si strašně oblíbila Yoonseok tak přemýšlím že to začnu psát XD
Ehm doufám, že jsem nikoho nezkazila, ale asi ne jelikož jste určitě všichni úchylné duše! XD
Hope u like it ♥
Luv yaa ♥-♥
ČTEŠ
Znáš mě? Já tebe ano[Vkook] ✔
FanfictionJungkook jakožto mladý chlapec v lásce s upírem, kterému již bylo předtím ublíženo. Vydrží to ? 💀 🌈Vkook🌈 ❕ boyxboy❕ Po přečtení je rakovina jistá!