1

629 26 33
                                    

Bangtanın ölümü onların ceza verdiği ve tecavüz ettikleri kız Hae tarafından olucaktı. Bunun kimseden haberi olmasada genç kız çoktan plan yapmış bangtanı ele geçirmeyi bekliyordu. Biraz zaman sadece az bi zaman onların yaşattıklarını çok ağır bi şekilde ödeticekti. Hiç birine acımadan özellikle de jimine.

Hae onu o kadar çok seviyordu ki jimin bunun farkında değildi. Onu resmen zorla becermiş ve üyelerede onu becermelerini söylemişti. Herkes korunsa bile jimin korunmamış ve içine boşalmıştı. Kız bu yüzden hamile kalmış ve tekrar jimin yüzünden bebeği ölmüştü. Jimin bunları bilmese bile Hae tarafından iskence görecek ve üyelerin canlarının yanmasuna sebep olacaktı. Bu sadece jiminin zevki yüzunden di.

İntikam ateşi buyüzden di işte.
Şimdiyse intikamın başlangıcı.
Kurtuluşunuz yok bangtan...

Hae her zamanki gibi üyelerin neler yaptığını izliyordu. Evlerinin görünmeyecek yerlerine koyduğu kameralarla  bunu görebiliyordu.

Jimin ve jungkook sevişiyor namjoonla jin yemek yapıyor. Hoseokla tae duş alıyor. Yoongiyse uyuyordu.

~~~~~~

Kameradan jiminle jungkookun sevişmesini izlerken mastürbasyon yapıyordum. Onları hayal etmek yerine inlemeleriyle sevgilimle seviştiğimi hayal ediyordum. İnlemeleri o kadar erkeksiydi ki zorlanıyordum. Dildoyu biraz daha içime ittim ve zevk noktamı buldum bi kaç gel gitten sonra boşaldım. Sonra küçük not kağıdına her zaman yaptığım gibi not aldım.

Sizin inlemenizle sevgilimle sex yaptığımı hayal ettim ve mastürbasyon yaptım. Bilin istedim...

Not kağıdını bangtan için hazırladığım odaya götürüp yaklaşık 100 kağıt kadar notların arasına elimde ki notuda yapıştırdım. Ve ışığı söndürüp çıktım. Salonda otururken üyelerin çoktan toplandığını ve yemek yediklerini gördüm. Bunlae zevkine düşkün oldukları için bir süredir mesajlaşıyorduk ve bu işi birbirlerinden gizlemelerini istemiştim. Hepsi de kabul etmişti. Telefonu elime alıp hepsine aynı mesajı attım.

Bir anda herkes telefona bakınca güldüm. Hepsi dudaklarını ısırmış telefona bakıyorlardı. Onlara çıplak olduğum inlemeli bir video atmıştım. Herkes odasına çekiliyordu ilk jimine baktım. Eşofmanını çıkarmış videoya bakarak kendini çekiyordu. Güldüm. Sonuçta bunlar son inlemeleri olucaktı. En azından zevkle.

Jungkook ve diğer üyelerde birbirini çekiyordu. En son jimin yoonginin yanına gitti ve arkasından habersizce içine girdi.

"Amına kodumun salağa ne yapıyorsun ahh"

"Ighhm hyung ü-üzgünüm ilk önüme bu oda çıktı ahhgm"

Eliyle yoongini  penisini çekince yoongi anın tadına bakıyordu. Kahkaha attım aşırı komiklerdi

Taehyung çoktan boşalmış duşa giriyordu. Aslında taehyung sexi ve yakışıklıydı. Aklıma gelen fikirle sırıttım belki de istediğimi yapabilirdim.

Yatağıma uzanıp yaşadıklarımı düşündüm hiç kolay şeyler değildi ama benimde duygusal yönlerim vardı. Buna rağmen öfkem daha ağır basıyordu.

3 yıl önce

"Ihgggm bebeğim süpersin ahhh"

"J-jimin y-yapma ahhh"

"Bu daha başlangıç"

İçime boşalip çıktı ve yanıma yığıldı ben ağlamaya devam ederke  diğerleri çoktan gelmiş ve sırıtıyorlardı. Jiminde bana bakıp güldü.

"İşim bitti beyler buyrun"

"Ya hyung sen varya"

"Lan oğlum fazla yormasaydın"

"Hadi ama bu yorulmußtur şimdi."

"Tadı kaçmıştır ama yine de iş görür"

"L-lütfen h-hayır istemi-iyorum l-lütfen y-yalvarırim ahhhhhhh"

~~~~~~

Göz yaşlarımı silip sinirle telefonu elime alıp salona geçtim ve kameraları izlemeye başladım. Hepsi yatakta uzanmıştı ve videoyu dinliyorlardı. Mesajı yazdım ve yolladım
Hepsi bi anda ayaklandı ve sırıttı.

"Hadi babacık kediciğine gel o seni istiyor artık"

Bu son gülmeleriniz olucak bangtan...



Nasil olmus djjdkdjd

Revenge feverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin