5

379 20 26
                                    

Hae bodrum daki özel odaya elinde ki not kağıdıyla gitmeye başladı. Hae artık işkence etmek ve onların çığlıklarını duymak istiyordu. Ama kapıyı açmadan aniden gelen mide bulantısıyla koşarak tuvalete gitti ve içindekileri çıkarttı.

Aldığı mide ilaçları onu zorluyordu.

Ama kendine gelip ayaga kalktı. Biraz başı dönse de toparlamıştı. Elinde ki not kağıdının düşmüş olduğunu fark etti ama umursamadı. Sonra dolaptan içkileri alıp odaya gitti.

Üyeler Hae ye şaşkınca bakarken Hae sırıttı

"Ne o içli içemez miyim?"

"Yani neden bizim yanımızda içmek istedin"

"Neyse sinirlenmiycem belki dertleşiriz ha ne dersiniz eskilerden konuşuruz sonuçtq güzel bi geçmişimiz var değil mi?"

Hae elindeki içkilerden birini açıp içmeye başladı.

"Aslında biliyor musunuz?"

"Hah neyse keyfimiz kaçmasın"

....

Hae elindeki şişeyi de bitirip yerdeki boş sişelerin yanına koyup sarhoşluğun etkisiyle ayağa kalktı. Taehyunga doğru yürüyünce herkes şaşırmıştı. Hae taenin kucağına oturup boynuna nefesini üfledi tae tahrik olsada bir daha o hatayı yapmakbistemiyordu. Ama zorla

"Ihggm taehyung kokun. Kokun çok güzel"

"H-hae ne y-yapıyorsun?"

"Şhh sadece sessiz ol"

Hae kafasını kaldırıp taenin yanağını okşamaya başladı. Altında ki sertliği hissettiğinde gülümsedi

"Tahrik mi oldun taetae"

"H-hae s-sarhoşsun"

"Yoo ben gayet kendimdeyim ne o sarhoş olmasam yapıcak mısın??"

Hae tae nin dudaklarına kapanınca tae şaşkınlıktan tepki veremiyordu. Hae ellerini taenin göğüsüne koyup gömleğinin düğmelerini açıcakken aklına gelen fikirle taenin üstünden kalktı.

"Şimdi sizin yanınızda ayıp olur biz arkada devam edelim"

Jimin şu son bir kaç gündür Hae ye karşı farklı şeyler hissediyordu. Ama bunun imkansız olmasını diliyordu.
Çünkü jimin çoktan Hae ye aşık olmuştu.

Hae taenin oturduğu sandalyeyi üyelerin arkasına çekip hızla kucağına oturdu ve öpmeye başladı. Tae ağlıyordu ama zevk hissetmesi daha ağır basıyordu bu durumda haeye karşılık vermeye başlamış ve deli gibi içine girmek istiyordu aleti kalkmışken Hae sürtününce inledi ve ter akıtmaya başladı.

Hae bir çırpıda altındakileri çıkartıp tae nin önüne eğildi eşofamanını çıkartıp eliyle penisini kavradı.

"Ihgmm"

Hae sakso çekmeye başlayınca odada sadece taebib inlemeleri duyuluyordu.

"Ahggmm h-hae ahh"

Hae kalkıp sertçe taenin penisine oturup ixine girmesine izin verdi.

Gözlerini kapatıp ikiside inlemeye başladı.

"Ahhh t-tae biliyor m-musun ahh seni bayılttığım z-zaman inlemi hayal ettim ahgggmm"

"Ahhh h-hae"

"Daha fazla inle t-tae"

"Ahhhhhh"

Hae üstünde zıpladıkça inlemelerle şişmiş olsalarda sesler iğrendiriyordu onları.

Taehyung büyük bi inlemeyle boşalınca Hae daha zevk alamadığı için hızlanmış ve koca penisin zevk duvarlarına değdiğini hissettiğinde inledi.

"Ahhhhhh ıhggm"

Hae de boşalınca tekrar taenin dudaklarını öptü ve penisini sildikten sonra eşofmanını giydirdi.

Kendide giyindikten sonra taehyungun oturduğu sandalyeyi geri yerine koydu ve dudağına kısa bi öpücük koydu tekrar. Sonra sarsılarak doğruldu
Sarhoş olması dahada başını döndürürken hızla kapıyı kapatıp odasına girdi ve uyumaya çalıştı. Muhtemelen ertesi sabah yaptıklarını unutmayacaktı.

....

"Tanrım taehyung "

"Ne var hyung sanki isteyerek yaptım"

"O zaman neden inledin"

"Ya saçma saçma konuşmayın sex yaparken zevk aldığınızda inlemiyor musunuz tanrı aşkına !!!!"

"Neyse tamam"

"Ama cidden uzun zaman sonra gü-"

"KES SESİNİ TAE"

Herkes jiminin bu ani çıkışına şaşırsada bir şey dememişlerdi. Zaten acı çekiyordu ve bu anlattıkları onu sinirlendirmeye yetmişti.

Sabah hae başında ki ağrıyla kalksada içki içtiğini bildiği icin sorun etmedi. Kahvaltısını yaptıktan sonra odaya indi ve üyelerin uyuduğunu gördü. Gülerek kapıya sert bi darbe atıp ses çıkmasını sağladı. Üyeler korkuyla uyanınca kahkaha att8.

"Aaa üzgünüm korkuttum mu?"

Sırıtarak jiminin yanına geldi ve kafasını  arkaya doğru yatırdı boynuna eline sürterek huylanmasını sağladı. Jimin gülerek Haeye bakmaya başladı.

"Niye güldün jimin yoksa bana mı aşıksın?"

Jiminin gülen yüzü sinire dönüşünce Hae sırıttı.
Namjoonun gülmesiyle Hae ona döndü.

"Sen niye güldün komik bir şey mi var?"

"Yoo sadece dünki inlemelerin aklımda ona güldüm"

Sinirle namjoona bi yumruk attım.

"NE SAÇMALIYORSUN!!!"

"Herkes şahit dün ki inlemelerine ayrıca biz değil sen zevkten inledin"

Sinir katsayım yükselirken bi yumruk daha attım. Bu sefer taehyungun söylediği şeyle ve üyelerin onaylamasıyla donup kalmıştım.

"Dün sarhoşken benimle seviştin hemde kendin"

Siktir!!!!




Ahaaaaaaaanda jdjsjjd nasıl???

Revenge feverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin