6

362 20 24
                                    

Hae namjoonun dediklerinden sonra sinirlenmiş ve eline aldığı silahla arkasına geçmişti.

"Sen ne dedin!!!!!!"

"Öldürsene beni sürtük"

Hae elinde ki silahla namjoonun bacağına bi el sıktı.

"AHHHH"

"BEN SİZİ UYARMADIM MI BANA KÜFR ETMEYİN DİYE!!!"

namjoon gülmeye devam edince kafasına dayadığı silahla vurucağı sırada jin bağırdı.

"Dur bekle"

"Ne var"

"Ş-şey sadece onu öldürme"

"Ahaha neden yoksa aşkınız mı biter"

Jin kafasını eğince namjoon üzgün gözlerle jine bakmaya başladı. Hae de bu anı komik bulduğu için güldü.

"Merak etme jin onu öldürmicem sadece işkence edicem"

Namjoon sinirlensede konuşmadı. Hae jimine doğru yaklaştı.

"Selam chimchim naber"
Jimin yüzüne bakmayınca eliyle çenesini kavradı.

"Senin için çok güzel işkence fikirlerim var sadcee bekle"

Hae masanın alt çekmecesinden aldığı sıcak slikonu jiminin koluna sıkmaya başlayınca jimin ağlayacak duruma gelsede ses çıkartmadı.

Hae sinsice makinayı yerine koyup kolundaki deriye yapışmış slikona baktı . Sonra eliyle slikonu yapıştırdığı yeri bi hızla çekince jimin çığlık attı.

"AHHHH LANET OLSUN  AHHHH"

Hae zevk kahkahaları atarken jimin ağlıyordu.

"Çok mu acıdı yazıkk"

"Yeter bırak artık onu"

"Yaaa bak sen yoongiye naparsın"

"Ne mi yaparım biliyo musun bize yaptıkların bir şeyi değiştirmeyecek. Ve sende bizim izlerimizle ölüp gideceksin"

Haenin gözleri dolsa da altta kalmaya niyeti yoktu.

"Öyle mi aynı şekilde sizde benin izlerimle ölüceksiniz"

"Hah sen yaşamayı hak etmeyecek kadar iğrenç ve değer verilmeyecek sürtüğün tekisin. Biliyor musun ben seni becerirken sadece zevk aldım sense acı çektin ama şuan bizim acı çekmemiz sana tecavüz etmemiz gerçeğini değiştirmiyo oyüzden boşuna çaba sarf etme sen artık bakire değilsin bebeğim zorlama"

Hae o kadar sinirlenmişti ki snir krizi geçirmeye başlamıştı. Yoongiyi öldürmeden önce işkence etmek istiyordu ama daha fazla dayanamaya bilirdi.

Gözleri dolan Hae sertçe duvara.bi yumruk geçirdi sinirden gözü bir şey görmüyordu.

"HEPİNİZDEN NEFRET EDİYORUM HEPİNİZ UÇKURUNA DÜŞKÜN ZEVKÇİ PEZEVENKSİNİZ"

Hae elinde ki silahla odada ki bütün camları kırmıştı. Hem ağlıyor hem duvara yumruk atmaya devam ediyordu.

Artık elini hissetmeyince duvara çöktü ayağını yere vuruyor ve bağırıyordu. Ayağı kalkıp masada ki bütün her şeyi masayla beraber devirdi

"OROSPU ÇOCUKLARI SİZİN YÜZÜNÜZDEN HAYATIM MAHVOLDU. BEBEĞİMİ KAYBETTİM. BEN GELECEĞİ Mİ DÜŞÜNÜRKEN SİZ GELECEĞİ Mİ ÇALDINIZ AAAAAAAAH"

En sonunda dayanamayıp bağıra bağıra ağlamaya başladı. Gözleri kararsa da burdan çıkması gerekiyordu. Ağlayarak çıktığı odadan dolaba gidip sakinleştirici almaya çalıştı ama bulanık görmesinden dolayı bulamıyordu. Telefonu cebinden çıkartıp rehbere girdi.

Alo

J-jackson

Hae iyi misin!!!

J-jackson b-ben e-evdeyim y-yard-"

Hae lafını bitiremeden çıkmaya çalıştığı merdivenden düşüp bayılmıştı.

HAE HEY BENİ DUYUYOR MUSUM TANRIM ORAYA GELİYORUM.

Üyeler duyduğu sesle korkmaya başlamıştı.

"Hyung ya bir şey olduysa"

"Umrumda bile değil bizs işkence etmeye hakkı yok"

"Bizim de ona tecavüz etme gibi bir hakkımız yoktu"

"YETER ARTIK NEDEN ŞU SÜRTÜ-"

"O sürtük değil hyung şunu söylemeyi kes artık!!!"

"Hah ne o bizim chimchim aşık mı oldu?"

"HYUNG!!! HER SEFERİNDE SUSTUM AMA KES ARTIK SENİN LANET ÇENEN YÜZÜNDEN KIZIN BAŞINA BİR ŞEY GELDİYSE NE OLUCAK!!"

"GELİRSE GELSİN ÖLSÜN GEBERSİN"

"HAE TANRIM SANA NE OLDU"

herkes dışardan gelen sesle şaşırsa da dinlemeye basladı.

"ALO JAEBUM HEMEN BURAYA GEL ÇABUK HAE MERDİVENLEREDEN DÜŞMÜŞ"

bi anlık şaşkınlıkla herkes yoongiye bakmaya başlamıştı.

"Ne ne bakıyorsunuz"

"Sen gerizekalısın yoongi ah tanrım"

Jimin sinirden gözü dönmüş bi şekilde yoongiye bakarken. Jaebumun sesi duyulmuştu.

"Tanrım ona ne olmuş?"

"Bilmiyorum beni aradı yardım istedi ve gelince böyleydi"

"Tamam hadi gidelim"

..

1 hafta sonra

Hae hastaneden çıkalı 5 gün olmuştu ve jacksonla kalıyordu.

Artık değişmive farklı biri olmak istemişti hae

Gerçekler canını yaksa da yeni bir sayfa açmak istiyordu.

Jacksonla kahvaltı yaparken aniden gelen mide bulantısıyla kalkıp lavaboya gittim.

İşim bitince yüzümü yıkadım be kapıyı açtım jackson endişeyle bana baksa da cevap vericek halim olmadığı için odada ki eşyaların arasından test aldım ve banyoya gittim. Taehyungla sevişmiş olduğum için ihtimal vardı. Jackson anlamaz gözlerle bakarken açıklama yapma gereği duydum.

"Sadece test jackson emin olmak için"

"Peki"

Banyoya girip testi yaptım. Kapıyı açıp testi de elimde tutarak salona yöneldim.

Elimde ki teste bakarken gördüğüm şey gözlerimin dolmasına sebep olmuştu.

"Hamileyim"

Jackson grupta degil bu arada

Revenge feverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin